Wpis z mikrobloga

Mirki, poluję na jeden produkt w MediaMarkt i za każdym razem jak dostaję powiadomienie o jego dostępności - wchodzę w link i widzę, że znowu nie jest dostępny. Dosłownie kilka minut po otrzymaniu informacji - już nie ma go. Jest to możliwe, czy coś robię źle? Dosłownie 10 min po e-mailu i poluję już w ten sposób od kilku tygodni i za uja nie mogę upolować tego produktu. Używał ktoś tych powiadomień ostatnio i czy one działają?
#mediamarkt #zakupy #online
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Davidvia0: Mam to samo, poluję na słuchawkę BT i mam zaznaczone wszystkie które mnie interesują i za każdym razem jak przychodzi powiadomienie z linkiem to pod linkiem "towar chwilowo niedostępny". Albo im się algorytm posypał, albo się nie znam na tym.
  • Odpowiedz
@nalej_mi_zupy: Ja ogólnie rozumiem i biorę pod uwagę taką możliwość. Ale sprawdzam od kilku tygodni i zdarzyło mi się kliknąć w link dosłownie w minucie jak dostałem e-maila i nigdy nie był ten przedmiot dostępny.
  • Odpowiedz
@Davidvia0: Nie wiem jaki system sprzedaży ecomm ma Media. Czy ma centralny magazyn dla sprzedaży online, czy powierzchnie sklepów są też magazynem. W tym drugim przypadku gorzej dla ciebie, bo w momencie jak produkt trafia na listę "dostępny" to jest też wystawiany w lokalnym sklepie. Wysyłka mailingów z dostępnością do zapisanych ludzi wychodzi w interwałach co godzinę, dwie. Może czasami rzadziej + paczkowanie maili, żeby ominąć filtry antyspamowe i możesz
  • Odpowiedz