Wpis z mikrobloga

@n0002: to tak jak są ludzie techniczni i nietechniczni... Jestem elektrykiem. Ostatnio byłem i klientki bo IKEA jej ujowo zamontowała piekarnik, źle wtyczke skrecili i się styk upalił. No nic trzeba wymienic. Nagle wychodzi jej facet, przed 40. Mowie ok, no jak chce placic to wymienie (a dziwne bo to 10 min roboty, stówke skasowałem).

Mowie do niego, ja sobie rozbiore gniazdko, niech Pan odkreci piekarnik zebysmy nim mogli wyjechac. I
@Kebab_po_browarze: 35 lat, ale zawsze taki byłem

wolniejsze procesy myślowe?

No zawsze byłem powolny aczkolwiek nie jakiś ograniczony. Powiedziałbym że nawet wręcz przeciwnie. W niektórych kwestiach potrafię chyb być bardziej świadomy od zwykłego człowieka. Mam tutaj głównie na myśli tzw. "Self-reflection".

Słaba zręczność fizyczna?

dwie lewe rączki jak to mówią
Mowie mu ze trzeba ciagnac i delikatnie do gory a gosc nic. Jakby sie bał.

@flito: Trochę to rozumiem. Czasami w dużym stresie potrafię mieć kompletnie zacmienie mózgu. Aczkolwiek nie jak ten koleś bo sam bym coś tam sprówał zrobić wedle intstrukcji aczkolwiek była by duża szansa że coś bym #!$%@?ł.
@potegapodswiadomosci: "jak potrafisz coś dzięki treningowi dobić do poziomu średniego to znaczy że jesteś n0rmikiem. Mi raczej wiele rzeczy nie wychodzi nawet po treningu."
No nie wiem, jak dla mnie normik jest normikiem bo naturalnie jest w rzeczach średni i przeciętny. I właśnie dzięki treningowi może się nieco ponad tą przeciętność wybić. A taki spierdoks jak ja to właśnie dopiero po treningu jest w stanie po cięzkiej pracy dobić do poziomu
@n0002: ten piekarnik by wyciągnął średnio ogarnięty szympans. serio...

W stresie? przyszedłem tylko wtyczke do gniazdka i gniazdko wymienic, czym sie stresować