Wpis z mikrobloga

@AgentGRU: jak podjeżdża pojazd to ma te numery z przodu i z boku. Dodatkowo w środku są naklejki. Z tego co kojarzę istotne są tylko te 3 cyfry (bez liter początkowych)
A tu jeszcze moja historia, może komuś uratuje nerwy albo pieniądze...

niedawno taki numer mi się przytrafił. Wsiadam do tramwaju, ludzi mało, siadam, wyciągam telefon z kieszeni, skycash i kupuje bilet 20 minutowy. Wszystko jest jak zawsze, wybór formy płatności, podpięta karta, zapłać, płatność potwierdzona, telefon do kieszeni. Patrzę w okno, mija jakieś 10 sekund i telefon wibruje. Wyciągam z kieszeni, patrzę a tam jakieś info o płatnościach... Oczywiście jak ruszyłem ekran
Stojąc na przystanku, dzwonię na infolinię MPK zapytać, co w takiej sytuacji.


@zeusik123: po co skoro oni nie są operatorem tej płatności? kupujesz bilet przez skycash więc to oni przetwarzają to

moje szczęście że poczułem wibracje (telefon wyciszony) i sprawdziłem co to.


ale na tobie leży obowiązek weryfikacji czy zakup biletu doszedł do skutku

bo bym dostał mandat


opłatę dodatkową
@zeusik123: napisałeś że płatność potwierdzona, to nie oznacza potwierdzenia zakupu biletu bo mimo wszystko coś się mogło (jak widać) wywalić

analogicznie, czy potwierdzenie płatności w sklepie internetowym oznacza że towar zostanie do ciebie wysłany?
@choochoomotherfucker bo ludzie kupowali bilet w apce w momencie kontroli. Teraz blokują numer boczny i zakup wtedy nie jest możliwy. A numeru linii przecież nie zablokują. Ale to jest teoria. Bo jak widać ludzie wpisują numer boczny jako same cyfry i wtedy najwyraźniej puści zakup. Kolejne pytanie czy kanar w ogóle patrzy na ten numer? Poza tym bilety są czasowe, więc ktoś też może wpisać numeru innego pojazdu, wtedy kanar musialby analizować,