Wpis z mikrobloga

@Tony_Soprano93 pisałam do nich i taka otrzymałam odpowiedź : Dzień dobry, nie ma możliwości sprawdzenia harmonogramu na przyszłe raty kredytu. Otrzymasz zawiadomienie o wysokości najbliższej raty. Jeśli rata nie ulega zmianie obowiązuje go wysokość raty z ostatniego zawiadomienia jakie klient otrzymał.
  • Odpowiedz
@pawello987: A to tylko jeden z małych mankamentów tego banku. Dlatego cieszę się, że zmieniłem bank na taki, w którym takie rzeczy mam od ręki po kilku kliknięciach.
  • Odpowiedz
@kemek Pierwsza sprawa to to, że włączyli mi jakiś kredyt w koncie. I nawet jak nie mam tam żadnych moich pieniędzy to jest tam 1000 PLN. Jak to narusze to pobierają prowizję. Żeby to wyłączyć muszę iść osobiście do banku złożyć wniosek na papierze.
Druga sprawa niekompetencja konsultantów, jak dzwoniłem coś się dowiedzieć dostałem błędne informacje, w wyniku tego złożyłem reklamację.
Została odrzucona, bo moje roszczenia były bezzasadne.
  • Odpowiedz