Wpis z mikrobloga

Witam mam jeszcze raz pytanie do expertow
#bolt #uber

Chodzi o to ze pracuje jakiś czas na dwóch aplikacjach bolt i uber Podpięty tylko pod firmę rozliczeniową eternis bez licencji taksówkarskiej
I mam opcje u znajomego przejść na jego flotę
Z opcją 50/50 dają mi auto nie będę zajeżdżał swojego nic zanie nie będę płacić dostaje kartę do tankowania więc też plus oni mnie będą rozliczać
Nie będę musiał sam nic wpłacać do urzędu
Ubezpieczęnie i grafik od której będę robić niby po 12 godz wyrobią na miejscu licencję taksówkarską więc bez przypału będę jeździł

I mam do was pytanie czy może ktoś z was tak pracował i czy mi się to opłaca jeśli chodzi o pracę stałą
Czy zostać przy tym co jestet i tankować za swoje i zajeżdżać auto?
  • 6
@g455 I dlatego ciekawi mnie w jaki sposób jest to możliwe, bo z tego co widzę w aplikacji po stronie kierowcy, nie da się przeskoczyć tego wymogu bez uprawiania fałszerstwa i wysłania spreparowanego skanu wypisu. Stąd pytanie do @Tentyp061, jak to wygląda w praktyce, gdzie jest furtka?
Z tym 50/50 to bym nie przesadzał, przynajmniej w Trójmieście taki nieoznakowany to jednak rzadkość.
@selenita66: w trójmieście nieoznakowanych jeździ full po mieście. Po prostu np wysyłają jedną licencje na kilka aut. Albo dają konto, którego już nikt nie używa. Zdarza się też fałszerstwo