Wpis z mikrobloga

Słuchajcie, moja mama dała się naciągnąć i kupiła produkt w sklepie który już nie istnieje. Mówi że poza adresem, mailem i nr telefonu nie podawała innych danych, zrobiła zwykły przelew ze swojego konta na dane otrzymane w mailu. Nie wiem jak jej pomóc, czy powinna zmieniać hasła w banku? Czy raczej większy wyciek danych nie nastąpił i tylko powinna pożegnać się z kasą?
#oszustwo
  • 2
Nie wiem jak jej pomóc, czy powinna zmieniać hasła w banku?


@atina91: jeśli logowała się przez stronę sklepu, to można mieć obawy, czy strona logowania nie była fałszywa. W przeciwnym razie, to po prostu wałek na przelaną kasę, której nie odzyska. Dla spokoju hasło można zmienić, ale przecież i tak wszędzie teraz masz 2FA, więc i tak potrzeba kodu z apki czy smsa.

Na przyszłość, jeśli sklep nie ma umowy z