Wpis z mikrobloga

@4x80: czyli tak, w gravelach znajdziemy już
- przedni amortyzator, na razie z dość krótkim skokiem
- pojawiają się jakieś systemy amortyzujące dupkę albo w ogóle pełnoprawny amor
- miejsce na kapcie prawie jak w mtb
- napędy 1x

a teraz kiera, która już prawie prawie przypomina flat bara i już nawet bez klamkomanetek
powolutku odkrywamy MTB na nowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@4x80: ja trochę kumam temat tej kiery - interesowałem się na trochę jako ciekawostka (choć bez większej ochoty na zakup - raz że drogie dwa że to po prostu stal) bo po prostu jaskółki uważam za wygodne i fajne kierownice. A tutaj chyba o to samo chodzi.
  • Odpowiedz
ale do rowerów MTB by je przerobić na nie wiem co (bo nie na gravela przecież) ;)


@bibsz: Na 12 rzędowego gravela z pełną hydrauliką i ogólnie rower na taką szosę/gravela. Taniej nie da rady. Na filmie to chyba nie mtb tylko coś szosowego.
  • Odpowiedz
@grap32: tutaj de facto nie na innego chywtu niż dolny. A czy wygodny? To jest coś pośredniego między chywtem prostopadłym (MTB) a równoległym. (Szosa) Moim zdaniem spoko. Każdy z nich może być wygodny


Jakieś niewygody dużej flary w gravelach są IMHO powodowane szosowymi klamkomanetki które nie po prostu nie układają się idealnie w takiej sytuacji.
  • Odpowiedz