Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@einz: no co zrobisz :)
Nie jest tak źle. Jedna ściana jest tylko ceglana więc pójdzie szybko. A tył jest taki sam jak przód więc tam skopiuje na żywca.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@funeralmoon: właśnie tak się nie do końca da. To całkiem ceglanej ściany to tak zrobię ale tutaj chyba tak samo długo będzie jak ręcznie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Ertrael: Dwa modyfikatory - poziomo i pionowo, potem spłaszczasz modyfikatory, i w trybie edycji możesz sobie wprowadzić nierówności. Ewentualnie możesz w trybie edycji zaznaczyć wszystkie cegły i rozłączyć (P - separate by loose parts). Potem możesz zaznaczyć wszystkie cegiełki i z górnej belki wybrać "object/transform/randomize transform ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Ertrael: możesz też rozmieścić te cegły arrayem, nadać im wagę i właściwości fizyczne, dodać podłoże i użyć grawitacji do upadku tych cegieł na siebie. Efekt powinien być zadowalający.
  • Odpowiedz
@Ertrael: Posłuchaj się rad niektórych osób bo faktycznie da się to załatwić w dużo łatwiejszy i przede wszystkim mniej czasochłonny sposób. Chyba że faktycznie taka męczarnia Ciebie odpręża ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Ertrael: Mądrzejszym byłoby nauczyć się geometry nodes i sobie zrobić odpowiednie generowanie losowo jednocześnie ucząc się czegoś pożytecznego, ale skoro lubisz marnować czas. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz