Wpis z mikrobloga

Pomocy, już nie wiem co robić. Jakiś czas temu (mając 8-znakowe hasło na #instagram) miałam informację o nowym urządzeniu logującym się z lokalizacji Islamabad, Pakistan. Więc zmieniłam hasło, wielkie, małe litery, znaki specjalne i cyfry, 12 znaków, żadnych słów, coś na wzór tQc6&.f9gA... Oczywiście wyloguj ze wszystkich urządzeń

Kilka tygodni spokoju i znów... I od nowa, nowe hasło tym razem 32 znaki. Znów trochę spokoju i znów powiadomienie o logowaniu. Co jeszcze mogę zrobić? Nigdzie nie mam takich sytuacji tylko notorycznie instagram... Hasło nie jest zapisane w żadnym pliku ani przeglądarce. #cyberbezpieczenstwo
  • 11
  • Odpowiedz
@Plotkova99: Może system, z którego się logujesz masz czymś zainfekowany. Zmień hasło z innego systemu, na tym systemie, którego używasz nie loguj się przez miesiąc, i jeśli pomoże, to pełny format (jeśli to komputer)/flash (jeśli to telefon) całego systemu?
  • Odpowiedz
@Plotkova99: Może masz jakiś malware? Trojan? Czy coś w tym stylu. Ja taki problem miałem z pocztą o2. Support odpisywał mi, żebym przeskanował kompa. Oczywiście nic nie było. Ja miałem tak, że ktoś z mojego konta maile wysyłał. Były normalnie w wysłanych.
  • Odpowiedz
@przema99: Wpisuję to hasło tylko z komputera osobistego oraz ze smartfona. Na PC znam dobre skanery i używam, na smartfony nic takiego nie kojarzę, skanuję systemowym rozwiązaniem Samsunga
  • Odpowiedz