Wpis z mikrobloga

Mam kilka pytań odnośnie #samochody toyota #rav4 2 generacji (2000-2005) silnik diesel 2.0.
Z tego co słyszałem, auta te mają problemy z turbiną, kołem dwumasowym, i wtryskami. Miał ktoś może takie autko? Czy te problemy występują na prawdę często? Czy to kwestia przejechania 150-200tyś km?
Warto kupić auto ze zdrową karoserią, i podwoziem, i zainwestować w wymianę ww. komponentów? (auto chcę na jakieś 5 lat +)

Za rok chciałbym kupić auto do podróży, chciałbym również wyrobić się w kwocie 20tyś~ w raz z naprawami.
Nie chodzi mi o wyjazd na parę miesięcy w trasę, ale co parę miesięcy pojechać sobie w różne miejsca, jak już Polskę pozwiedzamy to pewnie zaczniemy i zagranicę.
Jeździć będziemy 3 osobową rodziną, góry również, dlatego chciałbym coś z 4x4 i żeby siedziało się trochę wyżej. Ale spalanie w niektórych autach 11l/100km ON to trochę przesada. Może możecie polecić inne, stosunkowo mało awaryjne auto?
Nie zależy mi na jakichś bajerach, ważne żeby klima i wspomaganie było ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 3
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@PanTokarz: jak robiłem research to wyszło że rav4 2 i 3 generacji w dieslu po 150k to proszenie się kłopoty. Awaria to kwestia czasu. Jak się silnik sypnie to jesteś kilka- kilkanaście k pln w plecy. Tylko benza ma sens. Nie przypadkiem diesle używki są tańsze.