Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mam mazdę 6 z 2002 roku w lpg 2.0 145.
I jestem mega zadowolony.
Tylko rdza.

Znalazłem v50 z tym samym silnikiem z 2008 roku.
Pytanie jak realnie jest z rdzą?
Pojeździ z 5 lat bez blacharza?

Ma to auto jakieś wady?

#volvo #samochody
  • 12
  • Odpowiedz
@Sl_w_k_1: jak nie pływał i nie był bity to raczej jest okej sporo się kręci ich po mojej okolicy i żadnego z rdzą nie widziałem ale dla pewności po kupnie oddał bym do konserwacji jakby blachy były zdrowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Sl_w_k_1: korodować mogą w okolicach nadkoli oraz w okolicach chłodnicy klimatyzacji, ale jak dbane to problemu nie ma. Przedlifty miewały problem ze stacyjką i podobno jakieś inne problemy z elektryką, ale jak nie było grzebane, to powinno być zdrowo. W zasadzie największą wadą jest chyba ten silnik od Mazdy, zarówno 1.8, jak i 2.0 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pięciocylindrowe 2.4 i 2.5 turbo od Volvo za to
  • Odpowiedz
@Sl_w_k_1: popularne problemy to:
- CEM wsadzili go nad stopami pasażera i strasznie śniedzieje, trzeba raz na kilka lat wyjmować, czyścić i gold kontaktem smarować.
- wypalają się odbłyśniki i bardzo brudzą soczewki, na szczęście wyjecie lampy i wyczyszczenie w domu zajmuje około 10 minut.
- czasami jest problem z przesyłaniem sygnału pomiędzy ECU a pedałem gazu, dosyć dobrze opisany problem za granicą, mało kto potrafi zdiagnozować, trzeba wiedzieć że ten
  • Odpowiedz
@Sl_w_k_1: jak masz wciśnięty pedał gazu przez dłuższy czas w jednej pozycji (mnie zawsze się zdarzało podczas jazdy ekspresówką ze stałą prędkością) wyświetla się check engine, anti skid service oraz przechodzi w tryb awaryjny. Zgaszenie i uruchomienie ponownie usuwa wszystkie błędy (także z pamięci). Kod błędu ECM9700 i ECM940D
  • Odpowiedz