Wpis z mikrobloga

@s3mpaaj: No to właśnie tam gdzie on tym szczelinomierzem sprawdzał to są platynki, wyczyść styki i musisz sprawdzić przerwę, dokładnie nie pamietam ale musi wynosić ok 0,4mm
  • Odpowiedz
@Meechanik: no on tam czymś obracał i te platynki raz sie stykały a raz odsuwały się na taką małą szczelinę ale on twierdził ze jest fachowiec i on to na oko ustawia i zawsze dziala ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@s3mpaaj: Kwestia gaźnika to faktycznie kiedyś montowali gaźniki od simsona bo były bardziej skore do współpracy niż ten czechoslowacki wynalazek. Teraz dostępne są dosyć fajne gaźniki Stylepro lub podobne, są to kopie Dellorto i działają całkiem fajnie. A biegi w tym cudzie techniki są odwrotnie jak w reszcie normalnych Pojazdow i jedynka jest do góry. Jak już uda Ci się odpalić ten wehikuł to radzę Ci założyć wygodne buty żeby w
  • Odpowiedz
@Meechanik: okej, usunąłem bo w sumie to nie miało nic wspolnego z odpalaniem jawki i nie chcialem robić offtopu xd swoją drogą, jak masz chwilę czasu to napisz na pw ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Meechanik: ja wiem ze to kosztuje 6 zl, ale ja chce coś naprawić zamiast wszystko kupować nowe.

wykręciłem fajkę ze świecy, jest na niej napisane tylko NK-1, sprwadziłem w katalogu pasującą do jawy mustang 50 i powinna wyglądać tak, (bardzo mocno wystaje śruba)

Moja wykręcona fajka wygląda tak (jak naciśniesz w źródło zdjęcia to ci sie pokaze w duzo wyższej rozdizelczości):
https://cdn.discordapp.com/attachments/716687293632610477/959109966680166481/IMG_20220331_171814.jpg
https://cdn.discordapp.com/attachments/716687293632610477/959109966252376124/IMG_20220331_171831.jpg
https://cdn.discordapp.com/attachments/716687293632610477/959109965979734026/IMG_20220331_171805.jpg

mam miernik, czy moge to jakoś
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum: ja chyba nawet tag założę ( ͡° ͜ʖ ͡°) ta fajka została wykręcona zgodnie z instrukcją na yt, tak jak odkręcanie butelki

https://cdn.discordapp.com/attachments/716687293632610477/959136666960949328/IMG_20220331_173313.jpg
na tym zdjęciu fajki od strony wkręca się kabel jest strasznie dużo śmieci (pewnie jakiś stary kabel w środku), poza tym ta śruba na którą wkręca się kabel jest strasznie głęboko, w nowych fajkach ona praktycznie wystaje milimetr przed fajke, tak czy siak
  • Odpowiedz
praktycznie wystaje milimetr przed fajke, tak czy siak jak mam multiletr ustawiony na diodę lub jakąkolwiek wartość omów i dotknę tej śruby oraz z drugiej strony czegoś metalowego to trochę licznik poszaleje i koniec konców spadnie na 0. moim zdaniem działa xD


@s3mpaaj: To sprawdź czy wewnątrz fajki też jest prąd.
W moim silniku 223 iskra była tak mocna że można było w nocy czytać książki przy wyładowaniach.
  • Odpowiedz
@s3mpaaj: Stary jak tylko kręcę śrubkami i to nie udolnie. Nie mam pojęcia co to rezystencja ale jedno jest pewne jakąkolwiek fajkę nie włożysz musi przewodzić prą taki aby był przeskok iskry na świecy.
Chyba że masz zbyt słaby prąd na fajce wtedy nie będzie iskry.
Ściągnij fajkę podepnij świecę bezpośrednio pod kabel i przytknij METALOWYM elementem świecy do żeberka cylindra albo głowicy.
jeśli nadal nie ma przeskoku iskry to odkręć
  • Odpowiedz
Ściągnij fajkę podepnij świecę bezpośrednio pod kabel i przytknij METALOWYM elementem świecy do żeberka cylindra albo głowicy.


@mpetrumnigrum: o kurde genialne jutro tak zrobie, przynajmniej bede wiedzial ze to nie wina fajki xd
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum: brzmi nieźle, jutro napisze tam jakieś intro i zwołam wszystkich z moich dwóch ostatnich większych wpisów, moze razem pokonamy tego potwora i silnik w moim motorku jeszcze ryknie swoim czechosłowackim głosem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

tylko ze jutro 2 stopnie i snieg mi ręka zamarznie próbując odkręcić świece, chyba trzeba bedzie poczekać do soboty
  • Odpowiedz