Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Javert_012824_xKJgzsHKaU,q60.jpg)
Javert_012824 +165
Sytuacja z Lęborka. Kto według was jest winnym tego incydentu?
#wypadek #polskiedrogi #samochody #motoryzacja #prawo #prawojazdy
#wypadek #polskiedrogi #samochody #motoryzacja #prawo #prawojazdy
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1673345968GZxK0OPjIWnSbGrEjjeaNR,w150h100.jpg)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Zaczytanaa_FraLUKBhxz,q60.jpg)
Zaczytanaa +51
Do jakiego kraju chcielibyście wyemigrować/urodzić się i dlaczego akurat tam? U mnie w sercu niezmiennie od kilku lat Islandia - brak upałów, czyste powietrze, piękne krajobrazy i kolor niebieski na fladze
Komentarz usunięty przez moderatora
To nie jest do końca prawda, Crysis i Far Cry 2 miały bardzo złożone systemy niszczenia
No i problemem jest też ogarnięcie dobrych cieni dla małych roślin, jeśli nie używasz raytracowanych cieni. Do tego wiele małych trójkątów dla gałązek i liści, które niekoniecznie dodają coś do finalnego obrazu i zaczyna się problem marnowanie czasu na rysowanie rzeczy, których nie widać.
Generalnie się z Tobą zgodzę, ale wiele studiów robi właśnie tak jak piszesz xD
"hurr durr, przecież drzewa są tanie i można sobie kilkaset wstawić i nie laguje"
Głowy nie daję która to część była, ale jak mnie pamięć nie myli, chyba Dirt Rally, albo Dirt 4, gdzie wszystkie OSy działały ultra płynnie, a był jeden czy dwa takie gdzie było nawalone kilkaset high poly i high res modeli drzew(spora
@Zgrywajac_twardziela: No PC #nikogo. Każdy pod konsole optymalizuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No w sumie też się zgodzę z tym co napisałeś. Na tym filmiku co wysłałeś to wydaje mi się, że większość rzeczy jest do wyklikania w silniku przez animatorów/designerów/technical artistów (w shaderach) w UE4. Kwestia tego jakie narzędzia ma Ubisoft
@Zgrywajac_twardziela: Ni już wole realne żeby drzewo się nie łamało po strzeleniu paru pocisków niż łamało jak zapałka XD
Ale ja miałem na myśli też konsole, obecne są na tyle potężne, że bez problemu by ogarnęły system uszkodzeń drzew, tylko, że nikomu się nie chce tego robić, i zamiast tego się wrzuca milion niezoptymalizowanych drzew czy kamieni np. xD
Przecież tam cały magazynek poszedł xD Nie wiem jak wytrzymałe jest drzewo palmowe, ale po takim ostrzale drzewo o cieniutkim pniu mogłoby przecież się złamać ¯\_(ツ)_/¯
@Zgrywajac_twardziela: Crysis nie działał płynnie na sprzęcie swoich czasów - ba, wiele opcji wyświetlało ostrzeżenie że jest tak zasobożerne że komputer może nie wyrobić. Nie bez powodu ta gra była kiedyś używana jako benchmark. Nie bez powodu powstał mem "Does it run Crysis?": https://www.google.com/amp/s/amp.knowyourmeme.com/memes/but-can-it-run-crysis