Wpis z mikrobloga

Cześć! Chciałbym przestrzec wszystkich przed zakupami na stronie samsung.com.pl.

Od prawie miesiąca próbuje odzyskać pieniądze za anulowane zamówienie. Zgodnie z przepisami sprzedawca powinien uczynić to bez zwłoki, jednak nie później niż do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Kontaktu mailowego brak, wysłałem kilka wiadomości w tej sprawie, wypełniałem formularze kontaktowe. Nikt nawet nie raczył odpisać. Czat z konsultantem istnieje tylko w teorii, a na infolinię dodzwonić się nie da. Firma nie poczuwa się do jakiegokolwiek kontaktu z klientem. Jutro wysyłam pismo ponaglające do zapłaty wraz z należnymi odsetkami, nastepnie sprawę kieruję do sądu. Galaxy s22 to był mój ostatni zakup urządzenia marki Samsung. 

#samsung #oszusci
  • 11
@ipiter0: pisałem komentarz nieco niżej, ale widzę, że tu też pasuje:

"zamówiłem telefon parę godzin po premierze 9.02 przez stronę www Samsunga, jutro jest deklarowany termin wysyłki/dostawy. I podejrzewam, że się bardzo negatywnie zaskoczę, po tym co czytam na forum Samsung Members...

1. zaczęli obdzwaniać niektórych zamawiających, że może nastąpić opóźnienie wysyłki o kolejne 5 tygodni
2. jedna wkurzona osoba na opóźnienie w dostawie S22 Ultra dostała rekompensatę w wysokości "aż"
@Konkol: Platnosc szybkim przelewem BLIK. Zeby oni chociaz cos odpisali, najbardziej mnie denerwuje wlasnie totalny brak mozliwosci kontaktu. To juz smierdzi jakims wałem, ze niby sa infolinie, obsluga klienta, ale to zwyczajnie nie funkcjonuje. Pierwszy raz mam taka sytuacje.
@Squallo91: Ja swoj egzemplarz odebrałem ze sklepu rtv euro agd dokladnie 25 lutego.

Operatorem prowadzącym sprzedaż produktów przez stronę www.samsung.com/pl/ jest I-Terra Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą Al. Niepodległości 44, Budynek Biurowy Brama Portowa II – „Poczta”, 70-404 Szczecin, wpisana do rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Szczecina – Centrum w Szczecinie , XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 443125, z kapitałem zakładowym w wysokości 3
@Samsung_Polska: Nie bede podawal wrazliwych danych za pośrednictwem strony ze smiesznymi obrazkami. Dodzwonilem sie na infolinię w koncu, ale miła pani moze pomoc tylko poprzez wyslanie kolejnego maila. Jesli dzisiaj nie otrzymam zadnej odpowiedzi to w poniedziałek odwiedzę rzecznika praw konsumenta. To jest jakis malo smieszny zart, ze nikt nawet tych formularzy kontaktowych i maili nie odczytuje, nikt nie raczy odpowiedziec chociaz "sprawa jest w toku, przepraszamy za opoznienia". Jak grochem
@ipiter0: dopiero teraz zauważyłem ten post, nie przejmuj się - ja od 17 lutego nie jestem w stanie doczekać się zwrotu pieniędzy z ich sklepu po anulowaniu preorderu S22 Ultra( ͡° ͜ʖ ͡°)