Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Cześć, czy wie ktoś może jakie banki obsługują płatności przez HCE? Który polecacie? Aktualnie mam ING ale od czasu wycofania wirtualnej karty mastercard przestało działać HCE, na karcie visa nie chce się aktywować a bank nie potrafi mi pomóc.
#bankowosc #kontobankowe #ing #nfc
  • 12
@mjnck czy próbowałeś odinstalować naszą aplikację i pobrać ją jeszcze raz? Aktualnie w naszym banku posiadamy dwie opcje płacenia telefonem - jest to właśnie karta Visa (w aplikacji otrzymujesz również, jej wirtualny numer niezbędny do tego typu płatności) oraz transakcje zbliżeniowe BLIK. Sprawdź również w ustawieniach telefonu, czy nie zmieniła się domyślna forma płatności np. na Google Pay.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@FHA96: dzięki za info. Pko już kiedyś miałem to czas na wypróbowanie millenium chociaż dość daleko mam najbliższy oddział i bankomat to zaryzykowałem i założyłem konto przez stronę. Póki co udało się aktywować płatności, także bardzo dobry znak :). Przy najbliższej okazji spróbuję zapłacić i zobaczę czy przejdzie.
@ING_Bank_Slaski: nie rozumiem czemu nie może być tu zwykłego systemu ticketowego gdzie klient wiedziałby co z jego problemem. Przed chwilą spróbowałem po raz już któryś z rzędu i znów dostałem informację, że dostanę odpowiedź z działu technicznego, ale nie ma żadnej informacji o takim zgłoszeniu. Ktoś może się do mnie odezwie, a może jak ostatnim razem się nie odezwie...
@mjnck: W przypadku reklamacji mamy taki system. Klienci otrzymują numer zgłoszenia i maksymalną datę jego rozpatrzenia. Jeśli było to zgłoszenie techniczne, nie wysyłamy potwierdzenia z numerem, ale specjalista powinien Ci na nie odpowiedzieć, gdy tylko otrzyma informację zwrotną od działu technicznego. Niestety tutaj nie mam dostępu do systemu, żeby sprawdzić szczegóły Twojej sprawy :(
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ING_Bank_Slaski: przecież to totalnie bez sensu. Jak mam się powołać na poprzednie zgłoszenie gdy kolejny raz będę pisał na chacie? Chociaż coś czuję że nie będzie potrzeby bo po prostu zrezygnuję z Waszych usług. Trochę niepoważne podejście do klienta. Może fajne z perspektywy pomocy technicznej która może olać zgłoszenie i oznaczyć jako gotowe ale ze strony klienta wygląda to bardzo źle.
@mjnck: Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi na zgłoszenie techniczne, mimo upływu czasu, sugeruję zgłoszenie reklamacji na czacie. Wtedy otrzymasz numer i maksymalną datę rozpatrzenia. Przepraszam za niedogodności związane z tą sprawą. Chciałbym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę niczego sprawdzić. Mam nadzieję, że sytuacja wyjaśni się jak najszybciej, a Ty pozostaniesz naszym klientem :)
@mjnck: Przepraszam za tę sytuację. Specjalista podczas rozmowy powinien zapytać się o standardowe działania, takie jak przeinstalowanie aplikacji, i zawrzeć te informacje w zgłoszeniu technicznym. Niestety tutaj nie mogę przyjąć zgłoszenia ani odwołania od zgłoszenia. Proszę, skontaktuj się z czatem jeszcze raz i opisz tę sprawę.