Wpis z mikrobloga

@TeflonDon: #mbank to syf, u mnie mieli 3 dni (ustawa na nich to narzuca i nie ma wykrętów o jakiś ichnich wewnętrznych zapisach) na zajęcie się sprawą. Zajęli się po 23 dniach. Reklamacja za zwłokę z podaniem dokładnych terminów w ustawie i czekam co odpowiedzą.
@TeflonDon: na banki skarżymy się tutaj jeśli nie wywiązują się z zapisów w ustawach itp.

1. UOKiK
2. Sąd Polubowny przy KNF
3. Rzecznik Finansowy
4. Bankowy Arbitraż Konsumencki

Jeśli nie odpowiedzą na reklamację to polecam działanie równolegle w uokik i rzecznik finansowy.
Potem od razu ciągnąć dziadów do sądu powszechnego jeśli masz pewność, że wygrasz. Adwokat sobie zarobi bo koszta poniesie stroną przegrana. U mnie jest o tyle prosta sprawa,
@gchmurka: no sprawa jest trywialna bo chodzi o obniżenie marży. Warunki promocji zostały spełnione, wniosek złożony. Na infolinii tłumaczą się opóźnieniami i tym, że termin rozpatrzenia to 40 zamiast 30 dni. Co z tego skoro minęło już 60. Dzięki za info, przyda się
@TeflonDon: To u mnie bardziej trywialna - mieli 3 dni na zgłoszenie się do banku odbiorcy niewłaściwego/błędnego przelewu. Zrobili to po 23 dniach :)
Więc oni tam chyba nie ogarniają niczego i nie dotrzymują terminów.

Jedną reklamację już im pisałem w sprawie niedotrzymania terminu 3 dni.
Zamknęli ją po 12h ;) bo w reklamacji powołałem się na całą ustawę (a nie jej konkretny art.)
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20180000864

"Specjalista" w odpowiedzi odpowiedział, że art.
@gchmurka: no u mnie konsultantka powoływała się jeszcze na zapisy w bazie wiedzy na ich stronie (odnośnie terminów). Na prośbę o konkretne wskazanie danego zapisu nie potrafiła tego znaleźć także tego. Trzeba będzie jak najszybciej spieprzać z tego dziadostwa. Dzięki raz jeszcze!
@gchmurka: a jeszcze co do roszczeń to póki co złożyłem reklamację na czas rozpatrzenia wniosku. Jak już go rozpatrzą to leci kolejna z żądaniem zwrotu różnicy za miesiące, w których mogłem mieć już obniżkę a jej nie miałem