Wpis z mikrobloga

ten prostownik to śmietnik.


@Dwep:
ta, bo nie zrobi gęstości xD
daj żyć kurna xD

zależy jaki masz budżet, bralbym coś od cteka albo kulona na olx.

i po co mu kulon z przemytu bez gwarancji za 600pln z olx czy inny ctek który kosztuje 500pln i robi to samo co ta śmieszna Sena?

dzięki za info, natomiast tylko taki miałem pod ręką - jakiś inny możesz polecić?

@amn1337:
zostaw,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PanKracy582: a to bardzo możliwe, pewnie z 5 lat już ma (u mnie 3 lata) i raz już rozładował się do 7.7V
Rozumiem, że masz na myśli odłączenie od ładowania i ponowne załączenie?
raz już rozładował się do 7.7V


@amn1337:
(,)

Rozumiem, że masz na myśli odłączenie od ładowania i ponowne załączenie?

tak, nie ma problemu z przerwaniem i rozpoczęciem ładowania

ogólnie myśl o wymianie tego akumulatora, bo raczej tej zimy nie przeżyje (chyba, że codziennie będzie pod prądem)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PanKracy582: ogólnie nie miałem z nim problemów, nawet zima, ale jeździłem praktycznie codziennie. A teraz miałem kwarantannę i klops. Ale oczywiście jestem świadom tego, że nadaje się do wymiany - jednakże razem z akumulatorem Wymienię całe auto najprawdopodobniej ( ͡° ͜ʖ ͡°) także ten post typowo sytuacyjny, żeby zweryfikować co i jak z tym ładowaniem :) także również Ci bardzo dziękuję za pomoc
@amn1337:
głowy nie dam, ale do 16.2V ten prostownik nie dojdzie więc spokojna głowa (dopiero powyżej tego napięcia robi się srogie szkody)
14.4V to jest takie bezpieczne napięcie, niezależnie czy lato czy zima więc kiedyś na tyle były ustawiane regulatory, teraz i akumulatory są 'mądrzejsze' jak i układy ładowania w aucie i są cuda wianki xD

tam wyżej już szkalowali ten prostownik, bo nie zrobi gęstości ale to jest tylko dla