Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
W wódce liczy się jakość a kolorowe napisy i durne nazwy niekoniecznie się z nią kojarzą

@genkamyk: chyba nie myślisz ze grupą docelową tego produktu jest ktoś dla kogo liczy się jakość wódki xD
  • Odpowiedz
Wystarczy spojrzeć na to jak się ludzie zabijają o lody ekipy


@DzieckoSzczescia:
Porównywanie największego polskiego youtubera, bożyszcza dzieci i młodzieży, do jakiegoś zapomnianego polityka xD
Porównywanie loda za 3 złote do wódki za 80 zł xDD
Porównywanie loda który może kupić 7letnie dziecko bez zgody rodziców, do napoju wysokoprocentowego xDDD
Dawno tak chooyowego porównania nie widziałem, ono jest złe na każdej płaszczyźnie xD
  • Odpowiedz
@DzieckoSzczescia: no, robienie marki wódki z targetem który legalnie jej nie może kupić to jest genialny ruch marketingowy xD
A już widzę jak jakiś studenciak idzie do żabki i prosi o "pół litra wyjebongo" xD
  • Odpowiedz
otóż wódki i piwa od Palikota są całkiem dobre. A że nazwy dziwnie? Kogo to obchodzi.


@Kuduatyy: Moim zdaniem piwa takie sobie- zatrzymał się w połowie drogi między koncerniakiem, a piwem kraftowym, a tutaj konkurencja m.in. z browaru w Piotrkowie robi lepsze piwa w tej cenie.
  • Odpowiedz