Wpis z mikrobloga

@Grash-Varrag-Arushat:


ja bym zobaczyl kontynuacje w GD, przed bariera, buntem i rozbiciem na obozy :D

Z jednej strony, też bym zobaczył. Z drugiej - tyle razy grałem w g1 i g2, że już sram tą kolonią. Kroniki to było zajebiste odbicie się od tego co znam właściwie na pamięć. A przy takim modzie z Kolonią sprzed Bariery to mimo nowych postaci i starych zanim byli kimś (np kopacz Gomez), to dalej
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@marv0oo: czy ta sama to bym nie powiedzial. Opuszczona kopalnia, brak NO i Sekty, ponadto mozna by wsadzic przelecz obok starej kopalni ktora pierwotnie miala tam byc wraz z masa nowego terenu, nowe tereny przy przeleczy na Placu Wymian, nawet mozna by wsadzic nowe miejscowki w gorach, chocby za Gorska Forteca. To byloby jak odkrywanie Doliny na nowo.
  • Odpowiedz
@Grash-Varrag-Arushat: no niby tak, ale IMO to by nadal było za miało zmian. Rdzeń byłby ten sam - dolina z kolonią karną, z zamkiem królewskim w centrum. Brak NO i Sekty zmieniał by tylko tyle, że nie byłoby chat i namiotów na bagnach i w jaskini, a nie było by nic więcej. Bagna bez Sekty to tylko świątynia i masa krwiopijców i węży, a NO bez najemników to tylko wielka grota,
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@marv0oo: ty pomyśl o intro Gothic 1 - to co spotykamy w grze to już zbuntowani więźniowie itd., lokacje (Górnicza dolinę) mogliby na prawdę mocno zmienić, masa postaci, Xardas jako mag ognia - pomysł i potencjał ciekawy, ale masa pracy i raczej nigdy nikt tego nie ruszy hehs
  • Odpowiedz