Wpis z mikrobloga

TNT to zajebista firma. Zwracałem produkt przez stronę Apple, potem skontaktowała się ze mną konsultantka TNT żeby umówić kuriera. Ten przyjechał we wtorek i zabrał paczkę. W przewidywanej dacie dostawy do Holandii (tam Apple przyjmuje zwroty europejskie) widniał czwartek 16.12. Zajebiscie sobie myśle.
No nie do końca. Na początku wysłali towar gdzieś na południe, wyskoczył komunikat „Zmieniono trasę przesyłki. Podejmowane są działania naprawcze.”
Potem udało się normalnie wysłać ją do kraju docelowego. W mieście obok docelowego miasta widnieje od wczoraj kolejny komunikat „ Przesyłka opóźniona podczas transportu. Działania naprawcze w toku.” I nikt tam nie wie co się dzieje z paczką xD
#apple #tnt
  • 2
@Furmik w pracy implementowałem usługi od 8 kurierów. Największe problemy były właśnie z TNT. Prawie codziennie padała im sieć i nie można było korzystać z ich API. Jak nie to, to co coś innego się psuło.. No masakra. Co chwila tickety dostawałem, że coś z TNT jest nie tak :D