Wpis z mikrobloga

Jestem sobie normalną dziewczyną w wieku 30 lat, mam normalnego męża i trochę nienormalnego syna. Mój syn od samego początku mocno interesował się wszystkim co posiada koła jak na chłopca przystało. Problem pojawił się w momencie nauki jazdy czy to na rowerze czy hulajnodze. Moje dziecko po prostu lubi zapierdzielać i bardzo szybko uczy się jeździć na czymkolwiek. Pewnego dnia wybraliśmy się na tor kartingowy Daytona w Tarnowie by sprawdzić jak sobie poradzi w gokarcie i czasy jakie wykręcił pierwszy raz były zaskakujące a do tego z każdym okrążeniem były coraz lepsze. Postanowiliśmy zapisać go do szkółki kartingowej. Jako, że jestem totalnie zielona w kwestiach gokartów, szkółek i całej reszty zdecydowaliśmy się na szkółkę kartingową przy torze Daytona w Tarnowie, którą prowadzi Krystian Kopacki. Młody chłopak szkółkę prowadzi w każdą sobotę od 9.00 do 11.00, koszt takiego treningu to: 170zł. 4 razy w miesiącu to niby 740zł ale, że Jarek dał 500+ to niech ten hajs idzie na to. ( ͡° ͜ʖ ͡°) I tak się zaczęło. Mój syn zaczął jeździć w małej szkółce kartingowej w wieku 6 lat robił bardzo duży progres i wraz z progresem trzeba było więcej trenować, a więcej treningów to więcej kasy. Jeżeli ktoś się zastanawia ile kosztuje miesięczny trening na torze halowym w niedużym mieście to na szybko: 740zł treningi z trenerem + 1050zł karnet 50 przejazdów zazwyczaj wykorzystywany do zera. (ʘʘ) Na dzień dobry kask średniej półki: 450zł, buty kartingowe 450zł i 3 pary rękawic na miesiąc: 21zł (rękawiczki ogrodnicze rozmiar 5). Także takie były początki. Na chwilę obecną zmieniliśmy tor, trenera i szkółkę oraz szykujemy się do wiosny, do gokartów wyczynowych, bo jak się okazuje gokarty halowe to rentale a karty wyczynowe to jest to w co się bawi PZM i co jest tak mało reklamowane i takie niby elitarne, że aż wręcz owiane tajemnicą. Mam nadzieję, że nam też uda się załapać chociaż na jeden sezon chociaż jednej serii. Takie mamy plany i robimy teraz wszystko by tak b