Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@beniu89: ja mam od 2 lat i też nie narzekam, choć ostatnie kilka dni parokrotnie nie miałem internetu przez kilkanaście-kilkadziesiąt minut.
No, ale to może dodatkowo dlatego że tam pracowałem i w razie problemów mam bezpośredni kontakt ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@MrPickles: Dla mnie przerwa w dostawie internetu, o ile mam informację, do kiedy potrwa, nie jest powodem, by szkalować dostawcę. Nie jest to przyjemne, ale wszystko się może popsuć.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@beniu89: fakt. Gorzej, jeżeli ten termin jest płynnie przesuwany wraz ze zbliżaniem się do deadline'a. Ale widząc jakie ludzie mają problemy z Netia czy Vectra to UPC jest przy nich nieskazitelne.
  • Odpowiedz