Wpis z mikrobloga

McDonald's osiągnął trzeci najlepszy finansowo tydzień w historii przez Matę.

Przez współpracę z raperem Matą, McDonald's osiągnął w Polsce jeden z najlepszych wyników sprzedaży w historii.

Wzrost sprzedaży o ponad 60% w stosunku poprzedniego roku.

Średnia dzienna liczba unikalnych klientów była wyższa o 150% porównując do średniej z ostatniego miesiąca przed startem kampanii. Tomasz Dębowski, szef marketingu informuje również, że pierwszego dnia kampanii spółka miała rekordową ilości odwiedzin aplikacji mobilnej McDonald's..

Dodatkowo: reklama z Matą stała się najpopularniejszym wideo reklamowym na platformie YouTube w październiku.

#businesspush #mata #biznes #marketing #finanse #mcdonalds #newsleter
  • 5
  • Odpowiedz
@mrKoval: @businesspush: ale lockdowny i inne obostrzenia tez miały jakiś wpływ na ilość klientów. Zastanawia mnie czy przy takich „statystykach” jest to brane pod uwagę, równie dobrze wpływ mogła mieć pogoda, zarobki ludzi i inne zmiany na rynku. Ale wychodzi pan marketingowiec i ogłasza sukces.

  • Odpowiedz