Wpis z mikrobloga

Kupiłem właśnie Airpodsy Pro, podłączyłem do telefonu i wyszło, że mam gwarancję do 18 lipca 2022.
Co jest grane? Zakupione przed chwilą nowe w MediaMarkt.

#apple
  • 22
  • Odpowiedz
bo wszystko w folii było


@FELIX90: Być może folia zgrzana przez sklep/klienta. Cudów nie ma, musiał być numer seryjny wpisany, możliwe, że słuchawki po zwrocie. Moim zdaniem to powód do reklamacji, nie odpuszczaj sklepowi. Albo uderzaj do Apple'a od razu - zapłaciłeś za nowy towar, dostałeś coś innego.
  • Odpowiedz
drugie z kolei do 18 maja!


@FELIX90: "Żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch*ja. Za moją kasę." - inaczej skomentować się tego nie da. Nie odpuszczaj, zapłaciłeś pełną cenę, wydali Ci niepełnowartościowy towar.
  • Odpowiedz
@FELIX90: data którą widzisz na stronie/urządzeniu jest datą kiedy słuchawki trafiły do dystrubucji. Od maja zalegały w AB, Also lub innym elektormarkecie. Teraz Ty je kupiłeś i sklep powinien o tym fakcie Apple poinformować, a oni korygują datę gwarancji. Jeśli przez jakiś czas data nie ulegnie zmianie znaczy, że sklep to olał i będziesz musiał temat ogarnąć sam. Infolinia, mail z dowodem zakupu i będzie korekta ;) Więc nie bój
  • Odpowiedz