Kupiłem właśnie Airpodsy Pro, podłączyłem do telefonu i wyszło, że mam gwarancję do 18 lipca 2022. Co jest grane? Zakupione przed chwilą nowe w MediaMarkt.
@FELIX90: Być może folia zgrzana przez sklep/klienta. Cudów nie ma, musiał być numer seryjny wpisany, możliwe, że słuchawki po zwrocie. Moim zdaniem to powód do reklamacji, nie odpuszczaj sklepowi. Albo uderzaj do Apple'a od razu - zapłaciłeś za nowy towar, dostałeś coś innego.
@FELIX90: Też tak miałem, po kilku dniach wskoczyła poprawna data. Poczekaj jakiś czas, jak nie to z dokumentem zakupu zgłoś się do supportu i skorygują.
@FELIX90: "Żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch*ja. Za moją kasę." - inaczej skomentować się tego nie da. Nie odpuszczaj, zapłaciłeś pełną cenę, wydali Ci niepełnowartościowy towar.
@FELIX90: data którą widzisz na stronie/urządzeniu jest datą kiedy słuchawki trafiły do dystrubucji. Od maja zalegały w AB, Also lub innym elektormarkecie. Teraz Ty je kupiłeś i sklep powinien o tym fakcie Apple poinformować, a oni korygują datę gwarancji. Jeśli przez jakiś czas data nie ulegnie zmianie znaczy, że sklep to olał i będziesz musiał temat ogarnąć sam. Infolinia, mail z dowodem zakupu i będzie korekta ;) Więc nie bój
Co jest grane? Zakupione przed chwilą nowe w MediaMarkt.
#apple
Ja bym zwracał i kupił nowe no u autoryzowanego
@FELIX90: Czyli jednak nie nowe.
@PiersiowkaPelnaZiol: zadzwonię i załatwię to. Oczywiście, że warto. Wolę mieć pełny rok gwarancji Apple niż 8 miesięcy.
@FELIX90: Być może folia zgrzana przez sklep/klienta. Cudów nie ma, musiał być numer seryjny wpisany, możliwe, że słuchawki po zwrocie. Moim zdaniem to powód do reklamacji, nie odpuszczaj sklepowi. Albo uderzaj do Apple'a od razu - zapłaciłeś za nowy towar, dostałeś coś innego.
@FELIX90: "Żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch*ja. Za moją kasę." - inaczej skomentować się tego nie da. Nie odpuszczaj, zapłaciłeś pełną cenę, wydali Ci niepełnowartościowy towar.