Aktywne Wpisy
![brh4life](https://wykop.pl/cdn/c0834752/4cfa4f960c35ebf80720a2924d93c8e7a4261b4a4a3a908bd03c1b008d7273fe,q60.jpg)
brh4life +105
Całe świadome życie serio myślałem, że rossja to potężny militarnie kraj. Grało się tyle w Call of duty MW gdzie ruscy przeprowadzili desant na USA, i wtedy wydawało się to w miarę realistycznym scenariuszem, potem co jakiś czas w mediach pojawiały się informacje o rozmieszczeniu Iskanderów tu i uwdzie które miały sparaliżować kraje NATO, % PKB na obronność robiły wrażenie, fjutin wydawał się genialnym strategiem, który ustawiał sobie zachodnich polityków, szczuł psami
MarianJanusz +24
Jechałem dzisiaj pociągiem i nagle babka z innego siedzenia się do mnie odwróciła i coś powiedziała po ukraińsku. Ja byłem wgapiony w telefon i spojrzałem na nią chyba mocno zdezorientowanym wzrokiem, bo powtórzyła drugi raz po ukraińsku. Powiedziałem, że nie rozumiem i wtedy zapytała po polsku czy mogę uchylić okno. I tak mi się teraz przypomniało, jak ludzie opisywali kiedyś, że Ukraińcy mają nawyk mówienia do innych w swoim języku i oczekiwania,
Nie będę publikował szczegółowych danych, aby nie narazić się na problemy, gdyż niektóre informacje mogą być poufne.
Statek LNG 290m długości całkowitej
Rodzaj zbiorników: membrane tanks Gaztransport&Technigaz no96
Pojemność: 174000 m3
Rok budowy: Chiny 2018 rok
Typ napędu: 4 generatory spalające gaz/diesel
2 o mocy 8000 kW, 2 o mocy 12 kW przenoszące napęd na 2 śruby.
Prędkość robocza: 19.5 węzłów.
Czas lokalny UFC-6
Zakotwiczylismy o 7:12 w oczekiwaniu na pilota około 12:00, który wprowadzi statek przez pogłębiony kanał do nabrzeża.
Plan podróży obejmujący wszelkie aspekty bezpieczeństwa nawigacyjnego w pierwszym stadium dotyczy zbierania informacji i gromadzenia map/publikacji nautycznych.
Na statku jest w pełni integralny mostek oparty o system Kongsberg w tym ECDIS - mapa elektroniczna.
Na zdjęciu znajduje się program nawigacyjny asystujący w pobieraniu elektronicznych map/poprawek/publikacji itp.
#gruparatowaniapoziomu
źródło: comment_1636735249t4aOVGSZF43XhD0HgN17hW.jpg
PobierzWszystkie statki mają armatki oraz węże na proszek, dodatkowo statek ma tzw. ESD I można zdalnie odłączyć węże i zamknąć zawory. Plus mamy kurtynę z wody aby LNG nie połamało kadluba
Zwykle masz sporo zwykłych hydrantów i jeszcze zdalne wieżyczki proszkowe, plus holowniki mają także dużo sprzętu do akcji gaśniczych.
Na statku kurtyna chodzi cały czas i leje się po kadłubie, w razie czego można to włączyć i wyłączyć z CCR