Wpis z mikrobloga

#amazon #amazonprime #polska
też ktoś ma problem z opłatą rocznego abonamentu? minął mi okres próbny, karta dodana, wszystko poprawnie i ciągle mam komunikat

"Twoje członkostwo Prime zostało zawieszone
Nie jesteśmy w stanie przetworzyć płatności za subskrypcję Prime. Niestety musieliśmy wstrzymać Twoje korzyści z subskrypcji Prime , aż do rozwiązania tego problemu. Zaktualizuj metodę płatności."
  • 30
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Usunięcie Prime przez czat z konsultantem oraz dodanie usługi od nowa poszło. Karta z PKO, tym razem potwierdzałem w aplikacji weryfikacja 3D. 14 grudnia się okaże czy działa. Teraz mam kolejne 30dni za free
  • Odpowiedz
Jak dodaję kartę z mBanku nadal nie prosi o kod CVV ani nie ma żadnej weryfikacji przez aplikację :/ ciekawe kiedy rozwiążą ten problem
  • Odpowiedz
podepnę się pod temat. Mam taki sam problem, karta z mBanku. Na dodatek nie mogę teraz odpiąc karty i spróbować z kartą z innego banku, ponieważ mam komunikat o weryfikacji płatności i że to może potrwać... Tylko, że ja wykupiłam dostęp na rok (bez okresu probnego) i przez jakiś czas działało, obejrzałam kilka filmów. Po czasie nagle problem/
  • Odpowiedz
@dorota-z: Miałem ten sam problem, napisałem do supportu na czacie. Kazali odpiąć kartę i teraz poszło. Robiłem to samemu ale nie przechodziło. Widocznie coś muszą odblokować po swojej stronie i wtedy idzie. Polecam sprobować
  • Odpowiedz
Też mam ten problem. Konsultanci na chacie ciągle tylko proszą o usunięcie karty i podpięcie na nowo ale to nic nie daje. Rozmawiałam z bankiem i oni po swojej stronie nie widzą problemu bo mam normalnie ustawiony epin i włączone 3D Secure.
  • Odpowiedz