Aktywne Wpisy
MarianJanusz +30
Jechałem dzisiaj pociągiem i nagle babka z innego siedzenia się do mnie odwróciła i coś powiedziała po ukraińsku. Ja byłem wgapiony w telefon i spojrzałem na nią chyba mocno zdezorientowanym wzrokiem, bo powtórzyła drugi raz po ukraińsku. Powiedziałem, że nie rozumiem i wtedy zapytała po polsku czy mogę uchylić okno. I tak mi się teraz przypomniało, jak ludzie opisywali kiedyś, że Ukraińcy mają nawyk mówienia do innych w swoim języku i oczekiwania,
nilmerg +2
W sumie to dlaczego Rosja nie użyje atomu? Nie mówię o waleniu po miastach, ale małe ładunki w jakieś cele strategiczne, jakieś lotniska wojskowe czy coś takiego, i nie musi to być przecież duży kaliber bo te bomby mają różną siłę rażenia. Na pewno byłby to taki znak, że są gotowi na użycie atomu i zachęta do rozmów pokojowych na ich warunkach. Czy chodzi o strach przed tym, że po użyciu atomu
#pytaniedoeksperta #3d #grafika #blender #fotogrametria
Jeśli chodzi o modele pod gry to Unreal Marketplace jest lepszy niż Unity Store. Sam sprzedaje w obu i w sklepie Unreala sprzedałem kilkanaście sztuk swojego modelu, gdzie w Unity 3 sztuki bodajże i to na samym początku, a w Unrealu ten "peak" jest dużo dłuższy.
Mysle ze najlepiej wrzucac se na artstation, to postować na fb grupkach zainteresowanych w temacie danych assetów i to sprzedawac przez gumroad / artstation marketplace. Zakładam że te cgtradery, 3dsky i inne dziwne strony chcą #!$%@?ć dużo hajsu za pośredniczenie.
Gumroad jest ok pod warunkiem, że masz reklamę, bo przez Gumroada nikt twojej oferty nie znajdzie jeśli nie jest popularna.
My w firmie 95% zakupów modeli robimy na Turbosquid.
Ja osobiście robię fifty-fifty Turbosquid i cgtrader.
W poprzednie pracy 80% turbo, 20% cgtrader.
@noonamed: Baza jest spora więc nie trzeba szukać i nie ma problem z fakturami.
A co do Unity, to na początku myślałem tak jak ty. Jednak niska sprzedaż może wynikać z dwóch problemów:
1. Tam jest od cholery rzeczy, dużo darmowych lub tanich w lepszej bądź gorzej jakości. Trudno się więc przebić, tym bardziej, że pewnie większość użytkowników Unity tworzy jakieś gównogierki.
2. Sortowanie -
Podział na kategorie mógłby przynieść odpowiednie rezultaty, gówniane i słabe pchać Unity i podobne, lepsze i dopracowane na Unreala, CG, turbosquid albo max na 2 platformach.
2. To niezły wynik, dlaczego nie kontynuowałeś?( ͡° ͜ʖ ͡°) Falę trzeba wykorzystać, pozycja na 1 stronie na pewno pociągnęłaby w
Mają ogólne wytyczne i np. jeśli chodzi o broń palną:
- wrzucasz do kategorii "props" ale musisz mieć minimum 10 indywidualnych elementów, np. A pistolet, magazynek, nabó
- wrzucasz do kategorii "guns", nie ma wytycznych co do ilości ale musisz dodać przynajmniej proste animacje.
No i jest jeszcze kwestia praw do broni. Takie rzeczy jak Ak47 czy bronie z WW2 przechodzą bez problemu bo prawa albo wygasły albo są jakby w