Wpis z mikrobloga

@noonamed: CGI Trader jest bardzo popularny.
Jeśli chodzi o modele pod gry to Unreal Marketplace jest lepszy niż Unity Store. Sam sprzedaje w obu i w sklepie Unreala sprzedałem kilkanaście sztuk swojego modelu, gdzie w Unity 3 sztuki bodajże i to na samym początku, a w Unrealu ten "peak" jest dużo dłuższy.
  • Odpowiedz
@noonamed: gumroad, teraz artstation marketplace, cgtrader moze. Najbardziej interdyscyplinarny jest turbosquid ale tam to #!$%@? ceny takie ze opanie xD

Mysle ze najlepiej wrzucac se na artstation, to postować na fb grupkach zainteresowanych w temacie danych assetów i to sprzedawac przez gumroad / artstation marketplace. Zakładam że te cgtradery, 3dsky i inne dziwne strony chcą #!$%@?ć dużo hajsu za pośredniczenie.
  • Odpowiedz
@einz: Dlatego chcę tylko na kilku, Unity ze względu na popularność będzie dobrym wyborem, Unreal ze swoją 5 wersją wiadomo - must have, Gumroad i reddit + socjale to chyba taki must have, jeżeli chce się na serio pchać w sprzedaż modeli :) I tak, chcę unikać tych, które biorą dla siebie więcej niż 30$ a w przyszłości jak "bozia" da, odpalić swój market na swojej stronie i tam przekierowywać
  • Odpowiedz
A to nie dlatego, że były to jedne z pierwszych marketów i jedne z większych?


@noonamed: Baza jest spora więc nie trzeba szukać i nie ma problem z fakturami.
  • Odpowiedz
@noonamed: wyśle ci zaraz na PW. Sketchfab został kupiony przez Epic Games i chyba trochę tam poluzowało pewne rzeczy.
A co do Unity, to na początku myślałem tak jak ty. Jednak niska sprzedaż może wynikać z dwóch problemów:
1. Tam jest od cholery rzeczy, dużo darmowych lub tanich w lepszej bądź gorzej jakości. Trudno się więc przebić, tym bardziej, że pewnie większość użytkowników Unity tworzy jakieś gównogierki.

2. Sortowanie -
  • Odpowiedz
@LoneRanger: Hm, czyli sketchfab też warto byłoby zawalić swoimi produktami...Epic szybko wchłania różne platformy więc warto się ich trzymać.

Podział na kategorie mógłby przynieść odpowiednie rezultaty, gówniane i słabe pchać Unity i podobne, lepsze i dopracowane na Unreala, CG, turbosquid albo max na 2 platformach.

2. To niezły wynik, dlaczego nie kontynuowałeś?( ͡° ͜ʖ ͡°) Falę trzeba wykorzystać, pozycja na 1 stronie na pewno pociągnęłaby w
  • Odpowiedz
@noonamed: wynik jest efektem tego, że na Unreala wpada mniej rzeczy a domyślne sortowanie jest po dacie ;)

Mają ogólne wytyczne i np. jeśli chodzi o broń palną:
- wrzucasz do kategorii "props" ale musisz mieć minimum 10 indywidualnych elementów, np. A pistolet, magazynek, nabó
- wrzucasz do kategorii "guns", nie ma wytycznych co do ilości ale musisz dodać przynajmniej proste animacje.
No i jest jeszcze kwestia praw do broni. Takie rzeczy jak Ak47 czy bronie z WW2 przechodzą bez problemu bo prawa albo wygasły albo są jakby w
  • Odpowiedz