Wpis z mikrobloga

@Krzysu @vectus
u mnie się nie powiodło ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Pozdrowienia,


Z przykrością informujemy, że wystąpił problem z zamówionym produktem, ponieważ był on niedostępny.

Próbowaliśmy zamówić je ponownie u naszych dostawców, którzy niestety dopiero dzisiaj potwierdzili, że nie są już dostępne, więc musieliśmy anulować Twoje zamówienie.


Potwierdzam, że zwrot całości kosztów został dokonany i kwota będzie dostępna na Twoim koncie w ciągu około 3/5 dni roboczych.


Szczerze
  • Odpowiedz
@Krzysu: @ZnUrtem: @LaOui: chyba nikomu nie wyślą

Dzień Dobry,

Obawiam się, że wystąpił problem z zamówionym towarem w naszym magazynie i pilnie staramy się pozyskać więcej, abyśmy mogli zrealizować twoje zamówienie. Niestety, nie udało nam się jeszcze pomyślnie, dlatego aby nie powodować dalszych opóźnień, anulowałem Twoje zamówienie i zapewnimy Ci pełny zwrot pieniędzy.

Przyjmij najszczersze przeprosiny za spowodowane niedogodności.




Z poważaniem,


Moa

www.perfum-klik.pl
  • Odpowiedz