Wpis z mikrobloga

@Soveliss: o kurcze pogratuluj, jesli nie jest otp viego to nie robicie powoli jakiegos looking for team?? Nie znam się na całym tym zapleczu, może trzeba miec jakies znajomości albo skołci sami wyłapują, ale tak od strony widza to mnóstwo 16 latków gra po akademiach, Na początku ultraligi to praktycznie co team był jakis młody kocur.
  • Odpowiedz
@CorxjeTT: Podziękował. Ciężko go nazwać OTP, zagra w zasadzie wszystkim na dobrym poziomie, chociaż uwielbia Viego.
Będzie reprezentował Polskę w Monachium na finałach światowych RedBulla - tutaj finał krajowy, a tego nie wyczarujesz z kapelusza.

Co do drugiej sprawy - jest już w ekipie. Zgarnęło go niedawno LDN, chociaż miał też kilka ofert z Polski, ale nie chcesz wiedzieć co on sądzi o Ultralidze.

Wbił "szesnastkę" dwa dni temu,
  • Odpowiedz
@Soveliss: tak przeczytalem z ciekawosci twoj post wyzej i o cholibka - jak sie gdzies pojawi na proscenie to na pewno bedzie mial kolejnego kibica, powodzenia - ale niech nie poswiec tez calego zycia tylko na to, to moja rada wykopka, w razie gdyby sie nie udalo, zeby nie zostal z reka w nocniku
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Soveliss: no i super że wprowadziłeś brata w ten świat i teraz go wspierasz! Trzymam kciuki za jego dalszą karierę i mam nadzieję że zobaczymy go na scenie międzynarodowej w przyszłości!
  • Odpowiedz
@Soveliss: nie znam Twojej historii tutaj i nie za bardzo ogarniam background Twojego wpisu ale pogratuluj młodemu zapalu i wynikow.

Kiedy macie te finały soloq red bulla i jak sie nazywa brat? No i na tym filmie z krajowego pucharu redbulla jaki mial nick?

Staram sie nie ogladac za wiele e-sportu poza lecem i worldsami ale tutaj dla ziomka z wypoku zrobie wyjatek. Chetnie obejrze z browarkiem w reku i pokibicuje
  • Odpowiedz
@Niemamwiedzy: @Pyr_run0: @rexxaris: Dzięki za miłe słowa. "Nick" w zasadzie jak na twitterze - taki sam miał w RedBullu. Jeździć, obserwować.