Wpis z mikrobloga

@plantagenet: na amazonie? ( )

@katayanagii: amazon ma opisane terminy dostawy i raczej ich przestrzega. W razie obsuwy po kontaktcie z CS, dostaje sie w ramach przprosin kod rabatowy, wiec nie oplaca im sie pisac bzdur.

Pamietaj ze magazyny amazonu w PL obsluguja cala europe i UK, wiec jest duza szansa ze maja duza ilosc, jako jednak spory gracz na rynku ecommerce.
amazon ma opisane terminy dostawy i raczej ich przestrzega.


@PurpleHaze: potrafią zrobić w bambuko. Jakiś czas temu była promocja w polskim Amazonie na Kindle za 289 zł i mimo dostępności towaru przesunęli termin dostawy na praktycznie koniec września. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Pierwotnie nie było na stanie przez co był termin jak dobrze pamiętam 07.08.2021 -> dostawa do magazynu -> towar dostępny -> kolejne przesunięcie terminu dostawy.
@katayanagii: Ja zaryzykowałem i wziąłem 13 pro max 128. Inne kolory w tym złoty schodzą normalnie, bo było rano 10 sztuk i nagle są 2 więc wydaje mi się, że mają je na stanie. Dość też mam czekania z mediaexpert gdzie nawet nie potrafią się określić kiedy mogę dostać telefon. Na każde pytanie dostaje odpowiedź "no będzie jak najszybciej"
Jakoś inne sklepy potrafią się określić i podać przybliżoną datę, to nie
@Wookiepuff: Zamówiony w poniedziałek, miał być w piątek do 20:00. W piątek rano informacja że "Wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail, gdy data dostawy będzie znana." Obsługa klienta nic nie wie. Kasę pobrali od razu w poniedziałek. Amba fatima, było i ni ma...