Wpis z mikrobloga

są tu może jacyś ludzie związani z tworzeniem #reklama #marketing #marketinginternetowy i w sumie jeszcze nie wiem jak to otagować. Mam pytanie. Co kieruje takimi twórcami, którzy pocą się nad reklamą powiedzmy na YT, która trwa 2,3 czy nawet 5 min? Po kiego wała tworzyć takie rzeczy skoro każdy normalny człowiek z rigczem, kiedy tylko odblokuje się możliwość pominięcia to kliknie w ten magiczny przycisk? serio ktoś myśli, że istnieją ludzie którzy będą oglądać 3 minutową reklame jakiejś restauracji z fast foodem gdzie zawarta jest jej historia, że zaopatrzenie od lokalnych rolników, że tworzymy posiłki z sercem a każdy pracownik zaraz po przyjściu musi wycałować stopy każdego klienta i tak dalej?
  • 5
  • Odpowiedz
@silnikAtrakcyjny reklama na YT jest co raz silniejsza konkurencją dla reklamy w TV. Z tego też powodu format jest dopasowywany.
Oczywiście, że większość ludzi pominie, ale jeśli reklama niesie ze sobą jakąś wartość, to nawet bym obejrzał
  • Odpowiedz
@silnikAtrakcyjny: Tak, są ludzie, którzy oglądają całe reklamy. Rzadko kiedy trwają one co prawda tyle co piszesz, ale tak. W panelu reklamowym masz statystyki jaki % filmu został obejrzany i według tego możesz sobie sterować i planować kolejne kampanie.
  • Odpowiedz
@silnikAtrakcyjny: Pokazujesz dane że average video watch time to 10-20s. i dłuższych nie ma sensu. Pokazujesz na danych klienta, ale nie wytłumaczysz. Po prostu puszczasz bo klient chce. I przemycasz kilka krótkich filmików. Czasem się długi wyświetli.
  • Odpowiedz