Wpis z mikrobloga

Trigger warning: #konsole, #bombelek, starzy ludzie, konsolowi laicy

Pytanie do graczy, rodziców, fanów konsoli:

Zastanawiam się nad kupnem konsoli na potrzeby rodziny 2+1 z 4 latkiem. Gry jakie najbardziej nas interesują to pewnie samochody i multiplayer przygodowki, ewentualnie jakieś dodatkowe sprzęty jak kierownica czy dodatki do ćwiczeń (np. w wii?). I mam teraz kilka pytań:

Która konsola nadaje się najlepiej na takie rodzinne warunki?

(Powtarzam - jestem kompletnym laikiem)
Jak wyglada kupowanie gier? za czasów drivera,heroesow, duke i the sims kupowało się grę i tak już była, bez płacenia extra bonusów itd - czy teraz kupuje się jakaś wersje podstawowa czy pojawiają się dodatkowe koszty na dalszych etapach gry?

Czy jest sens kupowania nowej konsoli jeśli nie mam ambicji żeby grać w jakieś hiciory czy lepiej kupić jakiś starszy model i starsze gry?

Wii? Nintendo switch? Xbox? Ps?

Help

#kiciochpyta #nintendoswitch #nintendo #xbox #ps #bombelek #wii
  • 10
  • Odpowiedz
@89mk: Xbox series s z game passem i o gry się nie martwisz. Akcesoria zaś drogie. Jeśli chcesz po prostu pograć z dodatkami to dobrze zachowane ps3 idzie dostać za ~300zł (ja tak sprzedawałem komplet z kierownicą i grami). No i nie ma płaczu jak się zepsuje.
  • Odpowiedz
@89mk ciężko mi konsole doradzić, zależy jakie gry ktoś będzie chciał grać. Trzeba posprawdzać, na każdej w teorii jest coś dla każdego.

Co do modelu sprzedaży gier, to raczej wiele się nie zmieniło, grę się kupuje albo na płycie (po przejściu można sprzedać) albo cyfrowo wtedy przypisuje się do naszego konta na zawsze.

Z nowości to jedynie, aby grać w jakąkolwiek płatną grę on-line trzeba mieć wykupiony na konsoli abonament.
  • Odpowiedz
@89mk: I zależy co oczekujesz. Jeśli chcesz się z czasem pobawić w VR to PS. Natomiast bardzo fajne i przyjazne są gry na Nintendo Switch.