Wpis z mikrobloga

duże wydarzenie sportowe.


@v1xi: ile wam płacą za pisanie tych durnot? bo ciężko uwierzyć, że ktoś z własnej woli takie pierdoły wypisuje.
Jakież to duże wydarzenia sportowe są na Majorce i kto leci na Majorkę żeby chodzić na wydarzenia sportowe? to trochę jak informacja, że bez paszportu kowidowego nie można latać statkiem kosmicznym.

@Pidzej94: do przyjazdu nie jest wymagane szczepienie ani test, tylko wypełnienie formularza online i pokazanie QR na
@szuwarek-mini: ja bym zdecydowanie polecał wziąć auto z wypożyczalni, na 1-2 dni nie będzie aż tak drogo, nawet przy sierpniowych cenach. Inna sprawa, że ja mieszkam na dość mocnym zadupiu i dla mnie zbiorkom w ogóle nie wchodzi w grę i nie mam specjalnie doświadczenia z komunikacją publiczną na Majorce.
@unikalny3 jestem mocno nieufny wobec wypozyczalni, naslucjalem sie o naciagaczach za duzo chyba. No i podobno na majorce ciasno, a i nikt sie tam autami nie przejmuje wiec mam jeszcze troche obaw przed wypozyczeniami. Ale rozwazam, zeby jednak podczas pobytu wycisnac jak najwiecej.
A jakies lokalne wycieczki po polsku, poza cocomano znasz?
@szuwarek-mini:

naslucjalem sie o naciagaczach za duzo chyba

a ja w terry's car hire przeorałem drzwi o murek na parkingu, oddając auto byłem przygotowany, że będzie słono kosztować a pani mi z uśmiechem mówi, że to pokrywa ubezpieczenie¯\_(ツ)_/¯
dużo wypożyczalni ma opcję pełnego ubezpieczenia za dodatkową opłatą. Drogo to wychodzi ale przy 1-2 dniach nie powinny to być straszne pieniądze.

No i podobno na majorce ciasno, a i nikt sie tam
czyli zdecydowanie polecasz wypozyczyc auto


@szuwarek-mini: jak chcesz maksymalnie dużo wycisnąć z wyjazdu to zdecydowanie, w 1-2 dni spokojnie objedziesz wszystkie "najważniejsze" punkty
tak przy okazji dodam, że mandaty za przekroczenia prędkości są bardzo wysokie a za przekroczenie powyżej 40km/h można teoretycznie nawet dostać odsiadkę, więc z prędkością radzę rozsądnie( ͡° ͜ʖ ͡°)
@unikalny3