Wpis z mikrobloga

Czytając różne kłótnie na wykopie nie sposób nie zwrócić uwagi jak wielkim hivemindem są prawaki. W każdej dyskusji na tematy gospodarcze przejawia się taki sam schemat, lewica zwraca uwagę na jakieś realne problemy, rozmawia o przyczynach, proponuje rozwiązania, a kapitalista potrafi tylko wejść i napisać dokładnie to samo co tysiące razy przed nim pisali jego ideologiczni koledzy: "eeee korea pułnocna wenezuela kuba wogule #!$%@?ć biedakuw wystarczy wcześniej wstawać ja jak już skończę technikum znaczy się eeee ja już jestem programistom bo cienszko pracowałem a nie byłem leniem i dlatego zarabiam zostawcie moje cienszko zarobione pieniondze lewaki". Ironiczny w tym wszystkim jest fakt że to prawactwo wymyśliło i forsowało mema z NPC, mema, który doskonale pasuje do nich XD #antykapitalizm #bekazprawakow #neuropa #npc
Vegas8 - Czytając różne kłótnie na wykopie nie sposób nie zwrócić uwagi jak wielkim h...

źródło: comment_1629202947QEFX9c3xvrpZ73COnfE8ou.jpg

Pobierz
  • 24
@Vegas8: No niestety, a potem prawaki się dziwią, że socjalizm staje się coraz bardziej popularny, jak np lewaki mówią o bezdomnych dla przykładu, to prawaki AA NIECH SIE DO ROBOTY WEZMĄ LENIE ŚMIERDZĄCE
No tak, jakby na to ludzie wcześniej nie wpadli co nie? Rozwiązali zagadkę nad którą ludzkość się głowi ostatnie 2 tysiące lat, czyli problem bezdomnych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zamiast poważnie porozmawiać o problemie
SirSherwood - @Vegas8: No niestety, a potem prawaki się dziwią, że socjalizm staje si...

źródło: comment_1629204328mF4KxInsvMvOHnwD7gJZ2Z.jpg

Pobierz
@GacekNiebieski: xDD wiedziałem, że argument o potencjale.
No spoko, to zastosuje tą logike też do bezdomnych. Po odpowiedniej pomocy (obecnie zazwyczaj od bliskich) bezdomni stają na nogi i nie wracają do bezdomności.
Tak trudno zrozumiec ze wystarczy komuś pomóc i społeczeństwo będzie lepsze? Tylko tyle.
Powiem tak, nie masz problemu o bezdomności i w ogóle o ludzkości xD