Wpis z mikrobloga

Wszystko układa się w logiczną całość.

Obejrzałem sobie na spokojnie jeszcze raz wczorajszego strima (przy narracji Pawła bardzo dobrze się myje łazienki) i wyłowiłem kilka rzeczy.

Paweł był bardzo dobrze przygotowany na pytanie o wall running. Zazwyczaj gada, że jest quest designerem i nie zna się na innych dziedzinach ale tutaj wykazał się ekspercką wiedzą. Na tyle, że jak znany youtuber na czacie, tyler, poruszył drugi raz tą kwestię używając sformułownia 'problem level designu', Paweł szybko go poprawił nazywając to 'problemem środowiskowym'. Tak jakby ktoś wcześniej Pawłowi przedstawił skrypt jak ma odpowiadać na pytania z memów... Żałuję, że nie wpadłem na to wcześniej i nie poruszyłem tematu pozostałych memów jak apartamenty czy policja za plecami gracza. To samo potwierdza duża obecność innych redów na czacie i ich skłonność do odpowiadania na pytania.

Druga sprawa, Paweł ciągle się przechwalał jak to jest jego 13 strim i jak to pewnie "pechowo mu się coś wymsknie". Ostatecznie nic z tego nie wyszło, Paweł troche za długo grał i nie miał za bardzo czasu na pytania i odpowiedzi na koniec strima.

Trzecia sprawa, Paweł chyba ani razu nie zdementował wycieku nazw DLC, sam odczytywał pytania o rozszyfrowanie ich nazw i żartował sobie z nich.

Czwarta sprawa, Paweł na spokojnie żartował sobie z tego, że gracze nie interesują się postępem prac nad poprawą AI policji, zamiast tego wolą pytania o penisa. Żartował sobie, że tak to będzie musiał przedstawić na poniedziałkowym spotkaniu, gdzie będzie musiał zdać raport ze strima i o co pytali fani gry.

Podsumowując:

AI policji i kierowców jest naprawione. DLC, zarówno kosmetyczne jak i fabularne były gotowe wcześniej ale zostały wstrzymane ze względu na problemy z naprawą powiązanych mechanik. Dzisiaj rano wjechała końcowa wersja do potwierdzenia czy wszystko gra. Po południu ostatecznie zatwierdzono, że pacz jest gotowy, dano zielone światło dla szeptanego marketingu na twitterze. Dzień czy dwa, pewnie potrzeba na przygotowanie pacz noty w różnych językach, końcowe korekty, wgranie na serwery, może jakiś mały teaser marketingowy. Niedługo pewnie też zaczną wjeżdżać DLC-ki.

Pociąg rusza, zapraszamy do zabawy! Oczekiwania są równie wielkie jak podczas słynnego paczu 1.1. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej, aczkolwiek zabawa przy jego premierze w styczniu była przednia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#cyberpunk2077
pablo397 - Wszystko układa się w logiczną całość. 

Obejrzałem sobie na spokojnie j...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

AI policji i kierowców jest naprawione. DLC, zarówno kosmetyczne jak i fabularne były gotowe wcześniej ale zostały wstrzymane ze względu na problemy z naprawą powiązanych mechanik. Dzisiaj rano wjechała końcowa wersja do potwierdzenia czy wszystko gra. Po południu ostatecznie zatwierdzono, że pacz jest gotowy, dano zielone światło dla szeptanego marketingu na twitterze. Dzień czy dwa, pewnie potrzeba na przygotowanie pacz noty w różnych językach, końcowe korekty, wgranie na serwery, może jakiś mały
  • Odpowiedz
@pablo397: Stary #!$%@? takie głupoty, znaczy się nie, bujasz w obłokach z tymi teoriami. Niby wszystko do siebie pasuje, ale jest też wiele zakładania, że tak na pewno było ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale człowiek się czegoś trzymać musi po tej grudniowej katastrofie. Także dobrze, że jesteś
  • Odpowiedz
@pablo397: Ta odpowiedź o bieganie po ścianach faktycznie była dobra. No i faktycznie brzmiała wiarygodnie. Bo w sumie nie patrzyłem na to z tej strony. Gdyby nie zmieniać powieszchni ścian i tylko dodać taką opcje to faktycznie mogłoby by się okazac, że relatywnie prostych ścian do biegania nie ma tak dużo. - A co gorsza wbiegnięcie po ścianie gdzie jest jakaś przeszkoda mogłoby powodować kolizje z obiektem, i co wówczas
  • Odpowiedz