Wpis z mikrobloga

  • 0
Cześć, ma ktoś z Was przetartą ścieżkę wysyłki #joycon na naprawę gwarancyjną?

Chodzi mi o driftowanie.

Jak to wygląda i jak się to zgłasza do naszego polskiego dystrybutora?


Dzięki!
  • 9
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@azmar właśnie to widziałem. Nie mam co prawda takiego śrubokręta ale to nie problem.

Tyle że wyszedłem z założenia, że po to jest gwarancja żeby z niej skorzystać.
  • Odpowiedz
@empe: Masz racje, po to jest gwarancja. Jednak zawsze ryzyko, że cofną bo "wszystko działa" plus do tego okres oczekiwania na ogarnięcie sprawy. No i trzeba przyznać, że ten fix potencjalnie unieważnia gwarancję - potencjalnie, bo można go cofnąć ;).

Co do samego rozkręcania - jeżeli nie masz dedykowanego bita do tych śrubek to ostrożnie, bo są z gównolitu - pewnie celowo, żeby się ukręcały bez specjalnej końcówki.
  • Odpowiedz