Wpis z mikrobloga

czemu wybrałeś suva skoro kręci Cie jada po zakrętach?


@luk04330: Wybrał suva, który jeździ po zakrętach lepiej niż 99% sedanów, kompaktów i pseudo-coupe
  • Odpowiedz
@ChamAleZaToLeniwy: Ajjj Miras tez szukam czegos bardziej “familia” ale sorry, mimo ceny nie przekonalby mnie ten wybor.
Ale linia auta spoko, fajne alu i serio nic wiecej :((((
Pozdrowienia dla twoich hejtow :) linia auta serio 10/10
  • Odpowiedz
@ChamAleZaToLeniwy: Ajjj Miras tez szukam czegos bardziej “familia” ale sorry, mimo ceny nie przekonalby mnie ten wybor.

Ale linia auta spoko, fajne alu i serio nic wiecej :((((
Pozdrowienia dla twoich hejtow :) linia auta serio 10/10

@themax testowałem właściwie każda markę i z czystym sumieniem był to wg mnie najlepszy wybór. Co kto lubi.
  • Odpowiedz
@ChamAleZaToLeniwy: co na plus? i może ma jakieś minusy? Możesz się delikatnie rozpisać? /btw piękne auto/


@andrzeii

Plusy: stosunek cena/wyposażenie, stosunek cena/moc, zastosowane technologie (karbonowy wał, napęd przeszczepiony z Maserati), genialne prowadzenie, szybka skrzynia biegów, 5-letnia gwarancja, styl (osobiście), wysoka jakość wykończenia;

Minusy: jakość kamery cofania, gdzieniegdzie jakość materiałów mogłaby być lepsza, z pewnością większy spadek wartości niż u konkurencji, dość wysokie spalanie (ok 12 litrów w cyklu mieszanym), wariujące czujniki
  • Odpowiedz
@andrzeii: plusem tego samochodu jest to, ze jest przede wszystkim wciąż analogowym samochodem. Swietnie się prowadzi i nie tylko swietnie jak na SUVa. Bardzo fajny układ kierowniczy i zawieszenie, wnętrze eleganckie i dosc klasyczne, wersja Veloce jest wystarczająco mocna, ale tez swoje pali. Jeździłem Stelvio Q i byłem zachwycony. Na dłuższa metę pewnie wkurza brak świateł ledowych i nowoczesnych systemów jakie można znaleźć u niemieckiej konkurencji.
  • Odpowiedz