Wpis z mikrobloga

Czy to jakaś poważna wada jeśli "silnik łyka wiecej oleju, bo pierścienie widocznie dobrze nie weszły" (czy cos w tym stylu)?

Taką notke widzialem w jednym ogloszeniu Chevroleta Cruse, ktorego zresztą już nie ma (wiec nie pokaze). I tak sie zastanawiam czy moglem go wtedy brac, bo byl w przyzwoitej cenie(17.900) i to z lpg. Sprzedawca niby mi pisal, ze naprawa okolo 1000zl moglaby ksoztować

#samochody
  • 11
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@lastro: chłopie, skąd wiesz, że to kwestia pierścieni xD a może już wszystko w cylindrze wyrobione, że największe pierścienie nic nie pomogą xD chyba dobrze, że się nie wladowales na mine
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@lastro: Tiaa, nie weszły... Ktoś skopał remont silnika (a eksperci potrafią nawet włożyć odwrotnie pierścienie lub któryś pękł przy montażu). Skoro ten remont był robiony, to widocznie nie trzymał kompresji lub brał olej. Skoro teraz jest gorzej to ile może brać, 1l/1000km? To i tak nadaje się do ponownej rozbiórki, a 1000 zł to nie wiem czy na części starczy. Wtedy też jest dylemat czy robić byle jak, czy na lata.
Czy to jakaś poważna wada jeśli "silnik łyka wiecej oleju, bo pierścienie widocznie dobrze nie weszły" (czy cos w tym stylu)?


@lastro:
tak

byl w przyzwoitej cenie(17.900) i to z lpg. Sprzedawca niby mi pisal, ze naprawa okolo 1000zl moglaby ksoztować


niech naprawi i weź auto za 18.900 :))))))))))
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@lastro: sprzedawca różne rzeczy pisze i mówi. Ja kupiłem sobie autko i usterka (ot pali nierówno po odpaleniu), i oleju nie bierze,potem zaczął gasnać i się ksztusic na benzynie. Ogólnie korowód po mechanikach, ale się udało. A olej to on lubi, chociaż litr na jakieś 4500 km to chyba nie dramat :) Jakby to było takie proste to by sam zrobił a nie #!$%@?ł, a co do gazu to myślę, że
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@lastro: z Felicia mieliśmy inna przygodę. Idealnie dwa dni po gwarancji padł alternator i zdechła po drodze... U mnie wyszło, że to wtryskiwacz od paliwa i brak pierwszego biegu od chłodzenia. Duży opór jaki powodowało włączenie aż gasił silnik na niskich obrotach ( _)