Wpis z mikrobloga

Widze ze #bialystok BKM nadal odwzorowuje wewnatrz autobusow, warunki panujace za oknem. Zima - zimno, latem - goraco, takie prawo naturalne, co zrobisz, nic nie zrobisz. Myslalem ze po podwyzce cen biletow, nie beda cebulic na klime szczegolnie w tak upalne dni jak dzis. Nic bardziej mylnego. A ty sie robaku gotuj, nastepnym razem pojedziesz samochodem a nie ze zachcialo ci sie raptem autobusem...

(°°
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Szubrawski: Tzw. klimatyzacja adaptacyjna ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Naprawdę przy zniżkach na bolta jadąc na drugą strefę wolę dorzucić do tych 12-14zł zamiast płacić 6 i być wiezionym jak bydło.
  • Odpowiedz
@rothejro: Premie, widocznie odgornie nie da sie narzucic nakazu uzywania ogrzewania/klimy, bo janusze sie zbuntuja, wiec uruchamiaja uznaniowo. Gdyby posmazyli sie w tych swoich kabinach, jak pasazerowie na pace, to szybko by wymogli na BKM, dodatki zamiast premii za zuzycie paliwa...
  • Odpowiedz
@Szubrawski duża część floty po prostu nie posiada klimy w strefie pasażerskiej, a jak ją niby włączyć skoro jej nie ma?
Większym #!$%@?ństwem w tym całym śmiesznym BKM jest fakt, że w mieście wojewódzkim z jakiegoś bliżej nieznanego mi powodu nie kursują linie nocne.
  • Odpowiedz
@maxciekpl: @Szubrawski: przypominam też że wiosną zeszłego roku zostały drastycznie obcięte ilości kursów z powodu pandemii, która najwidoczniej do tej pory trwa.

Ja się skutecznie z jazdy BKM wyleczyłem, jest tyle alternatyw że niech se wsadzą te stówe za miesięczny. Już nie chodzi mi o podwyżki w zamian za które zmniejszyli ilość kursów, ale o tysiące innych pierdółek jak np elektroniczne rozkłady, które zostały chyba kupione żeby wyglądało
  • Odpowiedz
@Szubrawski: @rothejro: @MrPickles: oho zaczynają się coroczne narzekania, a najlepsze te teorie o premiach za paliwo osób które nie mają pojęcia jak to realnie wygląda xD

Sprawa jest prosta a ludzie doszukują się spisków i nie wiadomo czego, nie wszystkie wozy mają klimę, jak jest klima to są oznaczenia ponaklejane, warto zwrócić uwagę zanim się zacznie narzekać, na spotted też jest płakliwy post że klima wyłączona,
  • Odpowiedz
@mingfunk: Post dotyczy autobusów z klimatyzacją, które mimo wszystko nie odpalają. Zarząd tłumaczy, że należy podejść do kierowcy by uruchomił. Mimo, że sam siedzi w chłodzie. Jak dla mnie to typowe zrzucanie winy na pasażerów. Może jeszcze powinno być głosowanie, kto za, kto przeciw. jprdl, przecież po to są takie autobusy, by była klimatyzacja. Ktoś nie chce to niech poczeka na busa bez klimy.. Odnośnie chłodu w autobusie w zimowej
  • Odpowiedz
@rothejro: nie no tutaj zgadzam się absolutnie że jeśli klimatyzacja jest oraz jest sprawna to w takie upały powinna być włączona, nie ma co dalej ciągnąć tematu

Odnośnie chłodu w autobusie w zimowej porze, to również nieporozumienie. Jeśli klimatyzacja potrafi utrzymać temperaturę w przedziale pasażerskim to tym bardziej nagrzewnica. A jeśli twierdzisz, że w nowych autobusach nie ma pokrętła od regulacji temp to chyba z choinki się urwałeś..


tak urwałem się z choinki, tej co wisi u mnie w autobusie nad głową, stworzyłeś piękny przykład jak to ludzie wszystko sami wiedzą najlepiej, zwłaszcza o wyposażeniu i działaniu systemów w autobusach
  • Odpowiedz
@mingfunk: czyli autobusy z klimą potrafią schłodzić latem i nagrzać zimą, zaś reszta modeli ma problem z nagrzewnicami. No i babol, bo jeśli nowy autobus po paru latach ma problem z nagrzewnicą to winą trzeba obarczać zarząd. Czyli pretensje ludzi są bardzo zasadne. No i jeszcze wspominasz o włącznikach ogrzewania bez regulacji temperatury.. Przetarg?! Kto przepuścił takie gówno?!
  • Odpowiedz
@rothejro: ale to nie są nowe czy nawet kilkuletnie wozy, bezklimowe solary mają 11 lat a many coś koło 15 i grubo ponad milion na liczniku, imo też konstrukcyjnie to słabo wygląda, za mała wydajność nagrzewnic na taką powierzchnię i to co chwilę wietrzoną, może jak było nowe to jakoś grzało, tego nie wiem tak długo nie jeżdżę, ale po tylu latach ciężkiej eksploatacji wiele wymagać nie można, a te
  • Odpowiedz
@mingfunk: Czytam, i wszystko zwalasz na winę konstrukcyjną, oraz producenta. Chyba śmiesz żartować, że wszystkie bolączki należy do nich kierować. Przypominam, że zanim firma wygra przetarg to są wytyczne przystępując do niego, oraz zatwierdzenie oferty. No i jeszcze piszesz, że autobusy mają swoje lata, kilometry najeżdżone, wyeksploatowane. Więc spytam, gdzie jest konserwacja?! Jeśli pojazd nie nadaje się do użytku to wymieniamy.
  • Odpowiedz
@rothejro: Oj tam zwalam winę od razu, piszę jak to widzę, tak samo jak nie ogrzejesz dziurawej stodoły jedną farelką tak samo nie ogrzejesz dwunastu metrów co chwilę otwieranej przestrzeni kilkoma słabymi pierdziawkami, ale jak pisałem, może jak to było młodsze to dobrze działało, nie wiem, a konserwacja? nie moja działka, wiele nie mogę powiedzieć ale pewnie jak w wielu innych zakładach, oszczędności najważniejsze i wszystko robione najniższym kosztem.
Mogę
  • Odpowiedz