Aktywne Wpisy
KRZYSZTOF_DZONG_UN +110
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 100 CV. Efekt – 1 rozmowa o pracę, na której zostałem odpalony i nie przeszedłem rekrutacji. Reszta ofert, na które aplikowałem CISZA.
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
3x32 +8
- Crunche i marsze śmierci;
- Mobbing, nepotyzm, kolesiostwo;
- Bugi, błędy, wyrzucenie gry z sklepu Sony;
- Ukoronowanie generacji XONE i PS4 z 20 klatkami na sekundę ( ͡° ͜ʖ ͡°);
- Chajzerowe przeprosiny Iwińskiego;
- Spadający kurs na giełdzie;
- Patch 1.1 który bardziej psuł grę niż naprawiał;
- Brak refleksji nad kulturą organizacji i pracy po W3 - "Skoro się udało pracować w patologicznym środowisku to możemy być jak Rockstar";
- Gra jest poszatkowana i zaprojektowana, że wygląda jak early access - po za główną fabułą i pobocznymi questami świat jest pusty i martwy;
- "Znowu to zrobili" - podrzucenie redakcjom builda z PC z adnotacją, że nie mogą udostępniać własnych klipów.
Ładnie jak na pół roku.
PS. Gra ma kilka dobrych elementów, ale to jednak za mało aby dostawała nawet 8/10.
Nie wierzę w CDP Red - jeśli za zmianami systemowymi (przechodzenie z waterfalla xD) nie pójdą zmiany kadrowe oraz zmiany finansowe, to CDP Red będzie miejscem dla stażystów xD.
#cyberpunk2077 #takaprawda #cdprojektred
Jordan miał trochę w tym racji, znowu to zrobili!
Znowu odwalili kłamstwa w marketingu (bo marketing wymyślał mechaniki gry, które potem deweloperzy próbowali jakoś wprowadzić) i pierdzielili się w alphie przez parę lat żeby po tym zapierdzielać 1,5 roku w tym Marszu Śmierci.
Po prostu tym razem im się nie udało wyjść płazem, zesrali się, przed premierą podjęli parę nerwowych decyzji, które po zimnej kalkulacji brzmią idiotycznie i cyk.
Jest
@Pabbcio: no nie wiem, wydaje się, że ten silnik po prostu nie daje rady, oczywiście resztę da sie poprawić
@Pabbcio: tylko zauważ, że problemy z fizyką/kolizjami/ai jest i na mocnym sprzęcie, dodatkowo przez pół roku nic w tym zakresie nie naprawiono, więc obala to raczej teorię braku czasu, czy słabego sprzętu
jednak gdyby to było proste to widzielibyśmy progres
to nie jest RDR2 gdzie dokładają 200 gatunków zwierząt, a silniczek RAGE se smyra na PS4 jak dziki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po #!$%@? oni się pchali we własny silnik red3? O ile mnie pamięć nie myli tak to nazywali?
Bo wiem że oni chcieli siąść na kolejnym tytule który będą mogli kręcić, i stąd nie chcieli zewnętrznego dostawcy?
Przecież wyobraźcie sobie tą grę na unreal engine 5
Czyli wtedy gdy ją robili to na czwórce.
@interpenetrate: cholera wie, zaoszczędzona kasa, prestiż, wymysły właścicieli ( ͡° ͜ʖ ͡°)