Wpis z mikrobloga

Przestrzegam przed kupowaniem usług (a w szczególności rejestracją domen) na platformie Hitme.pl .

Wystawiają faktury na wygasającą domenę z terminem płatności, który jest DŁUŻSZY niż faktyczny termin wygaśnięcia domeny. Opłacasz fakturę w wyznaczonym terminie, a domena wygasa tak czy siak, więc życzą sobie dopłaty ~70zł za wznowienie wygasłej domeny. Support w kilku wiadomościach pod rząd usilnie nie akceptuje, że to problem, zasłania się regulaminem, i sugeruje opłacać domeny z wyprzedzeniem.

Słownik pojęć wg Hitme.pl:
- "automatyczne odnawianie" oznacza, że z automatu wystawiają proformę, nic nie odnowią dopóki nie zapłacisz
- "termin płatności 26 marca" na fakturze oznacza, że 26 marca już wygasa domena, czyli wprowadzają w błąd

Nie mam pytań XD. Albo w sumie i mam. Poleci ktoś tani i niewalący w trąbę domain registrar?

#hosting #domeny #zalesie #webdev @HitMe
  • 11
Ja korzystam z atthost i nie wali w #!$%@?(parę lat już używam). Domena .pl na początku za tyle ile tam oferują i odświeżenie po roku teraz mam za nieco ponad 70 brutto. Nie wiem czy da się taniej, jak oferta hostingu zgadza się z potrzebami to polecam serdecznie. I nawet fajny support mają.
"automatyczne odnawianie" oznacza, że z automatu wystawiają proformę, nic nie odnowią dopóki nie zapłacisz


@fwing: nie istnieje dostawca, który odnawia automatycznie bez opłacenia. Zazwyczaj wystarczy dać możliwość samodzielnego obciążenia np. karty i będziesz miał automatyczne odnowienie

A to z terminem płatności - jak zamówisz domenę i dostaniesz proformę z terminem np. 14 dni i ktoś ją wykupi w międzyczasie, a Ty opłacisz w trzynastym dniu to będziesz żądał tej domeny? Usługa
@zwierzak40 - tyle, że nikt mi jej nie wykupi w międzyczasie, bo jest moja i opłacona na cały poprzedni rok.
I jasne, regulamin regulaminem, i terminy wygasania domeny są takie jakie są. Zgadzam się z Tobą.

Ale Hitme.pl generuje proformę zawczasu i wysyła maile przypominajkowe według wzoru "usługa wygaśnie PO tym dniu, opłać w terminie aby przedłużyć", i tak samo w fakturach za autoodnowienie, gdzie termin płatności jest podany ten sam. I
tyle, że nikt mi jej nie wykupi w międzyczasie, bo jest moja i opłacona na cały poprzedni rok.


@fwing: Rejestrację nowej podałem jaki przykład tego, że terminy na fakturze nic nie znaczą bez kontekstu umowy/regulaminu


Nie takiej jakości oczekuję od obsługi B2B.


Paradoksalnie to na konsumenta trzeba chuchać i dmuchać, a między przedsiębiorcami to akurat liczą się twarde warunki umowy/regulaminu, których to Ty nie dotrzymałeś. I tak jak pisałem - opłacenie
@fwing: ludziom nigdy nie dogodzisz. Jak my kiedys robilismy system platnosci dla takich platform to aby uniknac takich sytuacji przesunelismy proformy o 3 dni wczesniej. Skonczylo sie szkalowaniem bo „oszukujo, domena konczy sie za 3 dni a oni chco kasew czesniej zeby nia obracac i sie bogacic naszym kosztem”.... niestety truestory ;(