Wpis z mikrobloga

@Gdziejestkangur33: Brakowało mi wspomnienia w warframe o zależności pomiędzy typem obrażeń/broni a efektem śmieci. Chociażby Boltor przygważdżający wrogów do ścian, obrażenia slash rozcinające wrogów na kawałeczki poddawane ragdolowi, czy obrażenia ogniowe palące wrogów.
  • Odpowiedz
@Gdziejestkangur33:
Podobnie jak Savire widzę pewne nieścisłości w porównaniach.
W WF używasz pistoletu (sicarius) i shotguna (hek), oba są półautomatyczne i oba są hitscan. W pozostałych grach używasz jakiegoś wariantu autorifle i porównujesz jedno z drugim. WF posiada doskonale zaimplementowany system zachowania przeciwników zależnie od typu obrażeń jakie ma broń nie tylko przy śmierci, ale też przy byciu ranionym. Już nie wspominając o rozróżnieniu na hitscan i projectile. Jednak specjalnie (być
  • Odpowiedz
@brass: W materiale skupiłem się na tym jaki jest feeling używania broni, a nie na rodzajach, bo jak sam wymieniłeś jest tego bardzo dużo i to raczej wypadałoby potraktować osobno.

The Division stawia na "realizm" w tym sensie, że fabuła jest osadzona w naszym uniwersum i strzelasz do ludzi, a nie do alienów w kosmosie.

Lubię cały gatunek looter shooterów, nie podchodziłem do tego materiału z tezą, od lat gram w
  • Odpowiedz
W materiale skupiłem się na tym jaki jest feeling używania broni, a nie na rodzajach, bo jak sam wymieniłeś jest tego bardzo dużo i to raczej wypadałoby potraktować osobno.


@Gdziejestkangur33:
To dlaczego porównujesz (pokazujesz w filmie) jabłka i pomarańcze? WF też posiada kilka fajnych autorifle. I wcale nie wymaga dużo wysiłku, żeby je zdobyć.

The Division stawia na "realizm" w tym sensie, że fabuła jest osadzona w naszym uniwersum i strzelasz
  • Odpowiedz
Mam w Warframe 27 MR, jednak gdy odpaliłem Destiny 2, to zdałem sobie sprawę jak Warframe jest średnią grą. Już lepiej zapłacić te 150 zł, jeżeli chcesz przewalić jakieś 500 godzin na looter shooter. Warframe to symulator farmy, który zmusza cię do powtarzania jednej i tej samej czynności, a Destiny 2 nagradza cię tak samo za każdy rodzaj aktywności, na jaki masz ochotę (oczywiście z kosmetycznymi różnicami). Warfame to hydron, relikty, hydron,
  • Odpowiedz
@bachu214: zresztą, mimo że w Warframe jest pierdyliard sprzętu, to większość z nich to MR fooder. DE również prowadzi idiotyczną politykę nerfów, bo zamiast równać w górę sprzęt, to równają go w dół (co ma maskować techniczną niedoskonałość na endless runach, bo powyżej 300 lv gra się po prostu psuje i tnie).
  • Odpowiedz
Aaaa i jeszcze zapomniałem o najzabawniejszej decyzji DE. Usunęli rajdy xD. Aktywność, która skupiała członków klanu w liczbie 8, stawiała na ścisłą współpracę i pełniła rolę swoistego dungeona, została po prostu usunięta. Ba, nawet nie rozwijali tej koncepcji, dając nam jedynie dwa rajdy. Powinszować. Jednak to dopiero wierzchołek góry lodowej zwanej #!$%@? na weteranów, bo na odczepnego dodali fatalny Steel Patch. DE przyjęło taktykę przyciągania nowych graczy pseudocontentem, która coraz gorzej się
  • Odpowiedz
No, otóż nie. Autorifle są dobre na casualowych eksterminacjach, w które się gra dla beki


@bachu214:
On nie sprawdza statów tylko feeling broni. Zresztą popatrz na film. W WF1shotuje wrogów, a w reszcie gier nawet waląc po głowie wrogowie to gąbki na naboje. Wg tego co twierdzi wszystkie filmy pochodzą z początków gry.

DE przyjęło taktykę przyciągania nowych graczy pseudocontentem, która coraz gorzej się sprawdza


@bachu214:
Z tego co słyszałem
  • Odpowiedz
@brass tak, warframe należy do Tencent. W looter shoterach najważniejszy jest endgame, a to nie zmienia faktu, że mimo zmiany właściciela jest to kiepska taktyka. Jeszcze 2 lata temu Warframe bil rekordy popularności. Tak naprawdę ignorowanie weteranów jest DE na rękę, bo przecież oni są głównymi dostawcami przedmiotów za platynę, znają oni najlepsze metody farmienia.
  • Odpowiedz
@Jurix: Recenzje to też opinie. Jeden recenzent da grze 9/10, a inny 7/10. Gdyby istniały obiektywne kryteria każdy recenzent powinien dać zawsze taką samą ocenę, jeśli stosowałby poprawnie kryteria oceny gry. Każdy ocenia według swojego gustu, dlatego nie ma co się przejmować. Mi się dzisiaj lepiej strzela dajmy na to w Borderlands, a Tobie w Warframe, a jutro będzie na odwrót ;)
  • Odpowiedz
@brass: No tak i w filmiku powiedziałem, że co do karabinów lekkich i ciężkich to w żadnej z 3 omawianych gier nie ma się co do czego przyczepić. Zarówno w Warframe, Outriders i The Division 2 feeling broni według mnie jest na bardzo dobrym poziomie z lekką przewagą dla The Division 2.
  • Odpowiedz