Wpis z mikrobloga

Cały dzień oczekiwania na kuriera, bo była informacja w aplikacji, że doręczenie będzie dzisiaj. Kurier się nie zjawił, wchodzę w aplikacje, a tam odebrana dzisiaj przed 15. WTF, konsultacja na messenger i przez tel z konsultantem nic nie dała. Twierdzą, że nadawca wysłał paczkę pod inny adres niż podaję jako odbiorca i mówi żebym to wyjaśniał z nadawca.
Od nadawcy mam dokument, który potwierdza mój adres jako adres dostawy, a inpost ma to w dupie.
Co mam teraz robić? Przecież kurier powinien zażądać jakiegoś podpisu oraz kodu odbioru przed dostarczeniem komukolwiek?
Będę pisał reklamację do nich, bo chyba nic innego nie pozostało?
A ta ich infolinia to dramat, w kółko ta sama formułka powtarzana...
Najgorsze, że rzekomego adresu, pod który kurier dostarczył przesyłkę nie podadzą, w aplikacji oraz na stronie też brak danych odbiorcy, tylko statusy.

#inpost #kurier
  • 4
@Parkero kto opłacał przesyłkę w inpost? Jeśli on to niech on składa reklamację bo on jest płatnikiem. Ty pisz od nadawcy prośbę o ponowną wysyłkę towaru albo zwrotu kasy
@lgc89
@jadalny_kasztan
Problem w tym, że sprzedającym jest chiński sklep Shein więc komunikacja nie jest tak oczywista. Napiszę im, że nie otrzymałem paczki (tak jak na Ali Express można zrobić) i niech sobie wyjaśniają z i postem, a ja poproszę o zwrot kasy.