Wpis z mikrobloga

Pierwszy raz byłem zmuszony korzystać z supportu MS i jestem mega pozytywnie zaskoczony. Musiałem wysłać zarówno pada (problem z bumperem) oraz konsole (fizyczne uszkodzenie portu HDMI).

Konsola z padem została nadana w piątek w UPS access point, a po równym tygodniu naprawiony pad był już u mnie w domu. Konsola wróciła 4 dni później, a port HDMI wymieniony bez żadnych problemów. Sam proces wysyłki tez banalnie prosty, etykieta na maila i wysyłasz w najbliższym punkcie.

Szacun MS ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#xbox #xboxseriesx
  • 5
@ejenes u mnie to trwało tydzień, to jeszcze mi powiadomienia wysyłali i pisali, że przepraszają, że tak długo XD
Support Microsoftu to złoto i jest jednym z powodów, przez który uważam, że ten koleś od spalonego Xboxa odwalał manianę, bo w życiu nie byłoby sytuacji, że w 3 dni nie załatwi nawet etykiety