Wpis z mikrobloga

Słyszałem że #revolut blokuje przelewy do #binance a tutaj czytam że robicie przelewy.
To w końcu jak jest, można przelewać w obie strony: rev->bin i bin->rev?
Jeśli tak to w jakiej walucie najbardziej się opłaca i czy jeśli teraz mam w USD na revo kasę a mamy weekend to jak to najlepiej zasilić? I czy akurat dzisiaj taniej nie wyszłoby mi zasilić kartą Citibanku? Dwa lata temu #citibank wprowadził 8% prowizji przy zasilaniu Revoluta a co z zasilaniem Binance już nie wspominając o drogim przewalutowaniu? #bitcoin #kryptowaluty
  • 18
  • Odpowiedz
@michoopro: jak chcesz szybko to zakup np. USDT w P2P na Binance. Przelewy SEPA z Revoluta na Binance mi normalnie przychodzą po chwili w tygodniu, więc chyba nie są przyblokowane.
  • Odpowiedz
@zan: jestem w tym zielony, czym jest USDT w P2P, jak to pożenić z Revolut? Mam 10k$ na Revolut chciałbym je tanio przekazać do Binance a mamy niedzielę - jest to możliwe czy ostaje mi SEPA?
  • Odpowiedz
@michoopro: Najpierw musisz zamienić złotówki na euro, nastepnie majac wybraną walute euro kliknac wyslij => konta bankowe => dodaj odbiorcę"=> "osoba fizyczna" .

Kraj banku: wielka brytania
Waluta: euro
IBAN: kopiujesz IBAN z binance (sekcja 2. Szczegóły płatności)
  • Odpowiedz
@michoopro: tu możesz kupić walutę bezpośrednio od userów - https://c2c.binance.com/pl - drożej, ale za to znajdziesz takich, którzy przyjmą BLIKa lub zwykły transfer Revolut w dowolnej walucie. Zaróno BLIK jak przelew w Revolut są księgowane od razu nawet w weekendy. Jak puścisz SEPA w weekend to i tak przyjdzie w poniedziałek najszybciej :)
  • Odpowiedz
@my_temp: potwierdzam że SEPA jest w Binance obsługiwana w weekend bo przed chwilą z ciekawości puściłem im przelew i zaksięgowało od razu na koncie :)
  • Odpowiedz