@Lurriel: 60 FPS: RIFE (Flowframes) 4K: Topaz Video Enhance AI (algorytm Theia Detail)
W tej kolejności. Nie wiem czy w odwrotnej nie wyszłoby lepiej, ale efekt już był bardzo zadowalający i nie chciało mi się z tym bardziej bawić ;). No i użycie algorytmu Theia dało zajebisty efekt, bo innymi (a jest ich kilka w Topazie) robiło straszną kaszankę na ekranie.
@Lurriel: Ryzen 3600, RX 5700XT OC, 16 GB DDR4 (chyba 3200 MHz, nie pamiętam teraz), oczywiście SSD. 60 FPS - trwało jakieś 3 minuty Zwiększenie rozdzielczości z 320p na 4K - w niższych rozdzielczościach (do full HD) leciało 1 FPS / 0,1 sek, natomiast do 4K było 1 FPS / 0,2 sek, ale podczas renderowania grałem w czołgi, więc normalnie chyba leciałoby lepiej ;). Ogólnie sama obróbka u mnie trwała bardzo
#neverhood #60fps #4k #gry
60 FPS: RIFE (Flowframes)
4K: Topaz Video Enhance AI (algorytm Theia Detail)
W tej kolejności. Nie wiem czy w odwrotnej nie wyszłoby lepiej, ale efekt już był bardzo zadowalający i nie chciało mi się z tym bardziej bawić ;). No i użycie algorytmu Theia dało zajebisty efekt, bo innymi (a jest ich kilka w Topazie) robiło straszną kaszankę na ekranie.
60 FPS - trwało jakieś 3 minuty
Zwiększenie rozdzielczości z 320p na 4K - w niższych rozdzielczościach (do full HD) leciało 1 FPS / 0,1 sek, natomiast do 4K było 1 FPS / 0,2 sek, ale podczas renderowania grałem w czołgi, więc normalnie chyba leciałoby lepiej ;).
Ogólnie sama obróbka u mnie trwała bardzo