Wpis z mikrobloga

1) Ten kto wymyślił, żeby na 12-1 dać dwa ten nowe geo potworki to chyba nawet w Genshina nie gra. Nie ma to jak wpaść w CC-lock i po prostu sobie patrzeć jak postać umiera nie mogąc nic zrobić.
2) #!$%@?, zmiłuj się. Zdaje sobie tam ktoś sprawę z tego, że jak gracz jest w stanie zrobić piętro 9 i wzwyż to mu te nagrody, w postaci fioletowych artefaktów do niczego nie są potrzebne bo to totalne śmieci.
Ehhh.
#genshinimpact
  • 7
@jombsik: To jest chyba najbardziej wkurzająca mnie obecnie rzecz w genshinie czyli to forsowanie tarcz. Albo odpalasz tarcze i bezmyślnie klepiesz moby albo próbujesz dodgować i tracisz kontrole nad postacią od jakiegoś electrocuta bez żadnej możliwości zdjęcia czy nawet wskaźnika albo moby odbijają cię od ściany bo akurat kamera weszła w ścianę i nie udało ci się uniknąć hita od niewidzialnego przez pracę kamery mobka. No ale niestety gra mobilna więc
@MikiBomba: no coś ty super sprawa. Zrobiliśmy #!$%@? geo, teraz je zmieniliśmy i jest mocne i mamy w dupie czy masz takie postacie i czy ci się taki gameplay podoba. Masz tym grać i tyle.
#!$%@? jebnijcie się tam w łeb.
@jombsik: Nie dosc ze zrobili z zhonglinga praktycznie najlepszego supporta w grze to jeszcze floor12 pod niego ustawili i buff na spirall abyss tez zalezny od shielda. Troche slabe z ich strony, ze majac dana postac mozna tak bardzo sobie ulatwic najtrudniejszy content w grze. Na szczescie da sie obejsc bez shieldow chociaz trzeba sie troche napocic.
@jart: To prawda. Miałem porównanie, bo w jednym teamie miałem Zhongliego, a w drugim Xiao jako DPSa bez jakiejkolwiek tarczy. Jego tracenie życia co sekundę plus te moby to było złe combo :D

Na całe szczęście tak jak pisaliście nie jest to bariera nie do przejścia. W ogóle takowych nie ma w Genshinie, najwyżej trzeba poświęcić na coś więcej czasu i bardziej się powkurzać :D
@Mr_Lewy: Tak po paru dniach grania to tracenie życia co sekundę tbh jest pomijalne ale gorsze jest to, że w plunging ataku nie da się dodgować bo łatwo się właśnie w cclocka wbić.