Również po informacji że u innych wyszły miałem kompletowanie zamówienia. #!$%@? zadzownilem na infolinię, odezwał się z głosu chłop. Oczywiście on nie może mi nic powiedzieć na temat wysyłki, zadałem mu więc inaczej pytanie, zapytałem się czy może mi chociaż zapewnić że konsola z tej dostawy jest przypisana do mojego zamówienia. Gościu mi odpowiedział że postara się to sprawdzić, włączyła się melodyjka na około 5 min, w trakcie tej melodyjki zmienił mi
@OleQ22: też miałem ten błąd ale napisałem do RTV na FB że występuje taki błąd, status sam zmienił się na "Przygotowywanie dla kuriera" a ja już nie miałem opcji wyboru dostawy, po kilku minutach RTV mi odpisało że paczka zostanie dzisaj wydana kurierowi i dostałem e-mail z DHL
Zamówienie nie zmieniło statusu. Dalej go kompletują. Płatność przy odbiorze w sklepie. Na infolinii nic nie wiedzą - nie mają pojęcia o tym, czy sklep miał już dużą dostawę konsol czy nie.
#ps5
Otrzymałemm maila, że zamówienie jest przygotowywane, na stronie mogę wybrać termin dostawy, ale wyskakuje bład.
źródło: comment_1611668208gkdV2OPBrw7HXekKDEzABx.jpg
Pobierzźródło: comment_1611668240E4RMK8mUxfEieRNyeMPuv2.jpg
Pobierzźródło: comment_1611669701Qid9fy3p5iXETn7jI2YcGQ.jpg
Pobierz