Wpis z mikrobloga

@folwarkzwierzecy: Przeprowadziliśmy analizę zagadnienia. Dziękujemy za zgłoszone uwagi, niemniej ze względu na obowiązujące plany oraz obraną w bieżącym roku ścieżkę rozwoju programu, zaproponowane przez Państwa zmiany nie będą mogły być zrealizowane w najbliższym czasie.

i cyk

  • Odpowiedz
@purplepulp: U mnie dzwonili klienci, że im zapisywanie do ulubionych nie działa i oczywiście blabla nasi programiści już się tym zajmują i powinno w najbliższym czasie zostać naprawione. Problem znany od 5 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@piteross: przepraszam ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi zwrotnej z działu produkcji oprogramowania. Jak tylko otrzymam jakieś informację to niezwłocznie przekażę je Państwu w zgłoszeniu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@purplepulp: U mnie dzwonili klienci, że im zapisywanie do ulubionych nie działa i oczywiście blabla nasi programiści już się tym zajmują i powinno w najbliższym czasie zostać naprawione. Problem znany od 5 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Właściwie to czemu od 5 lat nikt tego nie naprawił dla świętego spokoju?
  • Odpowiedz