Dragonlords. | L | 160% | Sir Mullich 469 - 1 = 468
Mapa na której startujemy z jednym zamkiem, natomiast nikt nie może budować jednostek 7 poziomu, w zamian tego koło zamku mamy generator smoków. Czerwony ma kryształowe, brązowy ma rdzawe, fioletowy ma czarodziejskie, natomiast teal ma siedlisko błękitnych. Dodatkowo na mapie jest 6 neutralnych zamków, do zdobycia. Praktycznie cała mapa to bardzo trudny teren - śnieg, bagno czy piaski, wyjątkiem jest fioletowy, który ma trawę. Celem mapy jest zajęcie wszystkich siedlisk potworów, każdy z graczy ma 3 - siedlisko smoków, i dwa jakieś nieistotne. Plus na środku mapy jest ostatni bzdet. Na mapie dostępna jest wielka trójca czarów podróżnych, korzystałem tylko z TP.
469 - 1 = 468
Mapa na której startujemy z jednym zamkiem, natomiast nikt nie może budować jednostek 7 poziomu, w zamian tego koło zamku mamy generator smoków. Czerwony ma kryształowe, brązowy ma rdzawe, fioletowy ma czarodziejskie, natomiast teal ma siedlisko błękitnych. Dodatkowo na mapie jest 6 neutralnych zamków, do zdobycia.
Praktycznie cała mapa to bardzo trudny teren - śnieg, bagno czy piaski, wyjątkiem jest fioletowy, który ma trawę.
Celem mapy jest zajęcie wszystkich siedlisk potworów, każdy z graczy ma 3 - siedlisko smoków, i dwa jakieś nieistotne. Plus na środku mapy jest ostatni bzdet. Na mapie dostępna jest wielka trójca czarów podróżnych, korzystałem tylko z TP.
#tysiacmaph3